تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/11/28 - 18:03
کد خبر: 302433

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد.

- تذکر داود محمدی نماینده قزوین به وزیر آموزش و پرورش، ضرورت تعیین تکلیف هرچه سریع تر مربیان پیش دبستانی برای آینده شغلی.

- تذکر داود محمدی نماینده قزوین، آبیک و البرز به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر اقتصاد ضرورت رسیدگی به مشکلات مرغداران کشور و استان قزوین با توجه به نوسانات پرشتاب مرغ و قیمت نهاده های دامی و ناتوانی مرغداران برای بازپرداخت وام ها.

- تذکر محمد عزیزی نماینده ابهر، خرمدره به وزیر راه و شهرسازی وضعیت پیشرفت پروژه جاده ترانزیتی از سلطانیه تا حوزه قزوین بسیار نامناسب است.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به همراه ۴ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت لزوم توزیع ارقام خوراکی یارانه از جمله گوشت و میوه روز به نقاط محروم و سهمیه روستاییان لحاظ اختصاصی پیدا کند.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر کشور، وزیر اطلاعات، وزیر امور خارجه و وزیر دفاع و پشتیبانی، برخورد سریع و قاطع با عوامل به شهادت رساندن ۲۷ نفر از نیروهای سپاه پاسداران در بلوچستان، همچنین تذکر به وزیر امور اقتصاد و دارایی تسریع در فعال کردن گمرک و دادن مجوز خاصی به اهالی مرزنشین همچنین تذکر به وزیر بهداشت و درمان، تسریع در رفع بلاتکلیفی بیمارستان شهید بهشتی.

- تذکر محمد عزیزی نماینده مردم ابهر به وزیر نیرو، علیرغم دستور حضرتعالی برای راه اندازی پروژه تصفیه خانه آبرسانی به شهرها حوزه انتخابیه تا هفته دولت متاسفانه تاکنون این پروژه افتتاح نشده است.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر بهداشت و درمان تسریع در تقویت مراکز بهداشتی حوزه های انتخابیه، تذکر به وزیر راه و شهرسازی تسریع در احداث و بازسازی پل های حوزه انتخابیه که در سیل گذشته تخریب شده اند.

- تذکر به وزیر نفت، تسریع در گازرسانی به باقی مانده بخش های حوزه انتخابیه. همچنین تذکر به وزیر کشور تسریع در الحاق روستا مربوطه به شهر مرزی مجاور. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی تسریع در احداث جاده در بخش سیروانای ارومیه.

- تذکر روح‌اله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا به وزیر آموزش و پرورش پرداخت حق و حقوق معلمان و بسته های حمایتی.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به وزیر راه و شهرسازی برخی پروژه های مسکن مهر استان کرمان از جمله شهرستان کرمان و راور دچار مشکل شده اند. امروز نرخ بالایی برای این پروژه ها از متقاضیان دریافت می شود.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی، علیرغم اینکه حقوق اکثریت شاغلین دستگاه های اجرائی در سال گذشته رشد خوبی داشتند متاسفانه وزارت جهاد کشاورزی بی توجهی کرده و افزایش حقوق دستگاه های شاغل پرسنل این وزارتخانه صورت نگرفته است.

- تذکر عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر راه و شهرسازی، وزیر ورزش و جوانان تسریع در تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و تخصیص اعتبار لازم.

- تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان و راور به ریاست جمهور و وزیر دفاع، بازرسان نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی وضعیت معیشتی خوبی ندارند اکثریت آن ها دریافتی زیر ۲.۵ میلیون تومان دارند به فوریت نسبت به اصلاح حقوق دریافتی آن ها اقدام شود.

- تذکر بیت الله عبداللهی نماینده اهر و هریس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چرا بخش عمده ای از فقرا و افراد آسیب پذیر از دریافت بسته های حمایتی محروم شده اند.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش جمع آوری مدارس در کانکس در بخش مرزی حوزه انتخابیه ارومیه.

- تذکر منصور مرادی نماینده مریوان و سروآباد به رئیس جمهور دلیل عدم طرح موضوع تخفیف سود بازرگانی مرز باشماق مریوان در هیات دولت چیست.

- تذکر علیرضا محجوب نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به وزیر راه و شهرسازی، در خصوص اجحاف در پروازهای شرکت هوایی.

- تذکر نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران به رئیس جمهور توجه به موضوع کارگران در سال ۹۸ با توجه به گرانی و فشار اقتصادی به کارگر.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور اعتبار مشخص برای بخشودگی سود، کارمزد، جرایم وام های سررسید شده کشاورزان تنها برای ۱۰ درصد کشاورزان بدهکار کفایت می کند، بقیه کشاورزان چه کنند.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: چرا سازمان تأمین اجتماعی از پذیرش سوابق و انتقال بیمه‌ای، بیمه‌گذاران صندوق روستاییان و عشایری، صندوق تأمین اجتماعی امتناع می‌کند.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس و سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس: برنامه اجرای "طرح جامع انرژی کشور" که مقرر بود تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه ششم توسعه به تصویب هیئت وزیران برسد لذا وزرای نیرو و  نفت چه اقداماتی در این خصوص انجام دادند.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه  در مجلس به وزیر آموزش و پرورش: نیشابور بزرگ، خیران بزرگی در مدرسه سازی دارد لذا در راستای مدال فرهنگ و ادب به این خیران چه برنامه‌ای دارید؟

همچنین تذکر به رئیس جمهور: نتایج سفر به نیشابور و قول‌های داده شده به کجا رسید چراکه مردم امروز منتظر اجرای تزریق بودجه های  تصوبی در صفر خود برای  استان خراسان رضوی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام هستند.

تذکر به وزیر راه و شهرسازی: تغییر نگاه به پیمانکاران راه روستایی خراسان رضوی ضروری است تا بتوانیم در قراردادهای جدید از این پیمانکاران استفاده کنیم.

تذکر به وزیر اقتصاد: با توجه به نزدیکی شب عید باید تمهیداتی صورت گیرد تا بی‌ثباتی بازار کالاهای اساسی از بین رود. همچنین تذکر به رئیس‌جمهور: تمامی ظرفیت‌های لازم برای مقابله با تحریم‌ فراهم است و ظرفیت کشورهای همسایه همچون عراق، ترکیه، پاکستان، سوریه و... به تنهایی برای شکست تحریم‌ها کافی است.

- تذکر سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس به وزیر جهاد کشاورزی: چرا در تأمین نیازهای کشاورزی و دامپروری کوتاهی می‌شود و انها با مشلات فراوان راه شده اند.

- تذکر محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر در مجلس به وزیر بهداشت و رئیس جمهور: لزوم بازنگری مجدد در آیین‌نامه انتقال دانشجویان خارج از کشور به دانشگاه‌های علوم پزشکی داخل کشور تا موجب دور زدن کنکور سراسری نشود.

- تذکرنادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس به وزیر امور اقتصاد: تسریع در حل مشکلات کارکنان رسمی راه آهن که به دنبال واگذاری‌ها به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.

- تذکر اسد الله قره خانی آلوستانی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس به وزیر علوم و تحقیقات و فناوری: عزل یک خانم از ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای دخترانه مائده گرگان با دارا بودن تمام شرایط و انتصاب به یک آقا بدون داشتن شرایط در این دانشگاه و سپری شدن چندین ماه از این انتصاب.

- تذکر نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان، آق قلا به رئیس‌جمهور: چرا کود شیمیایی به صورت دولتی به کشاورزان تحویل نمی‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top