تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/11/28 - 21:59
کد خبر: 302460

سرپیچی مدیران دانشگاه آزاد کرمانشاه از دستورات ریاست +سند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: برخلاف موافقت ریاست دانشگاه آزاد کرمانشاه با افزایش فضای فیزیکی برای بسیج دانشجویی، ریاست دانشکده ادبیات هیچ ترتیب اثری به این درخواست نمی‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آقایی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه در خصوص سرپیچی مدیران دانشگاه آزاد کرمانشاه از دستورات ریاست این واحد گفت: خرداد ماه سال جاری طی درخواستی از محمدرضا حبیبی، رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه تقاضای افزایش فضای فیزیکی در اختیار بسیج دانشجویی را داشتیم که ایشان طی دستوری این موضوع را با اعلام موافقت به معاون آموزشی وقت دانشگاه ارجاع دادند.

وی افزود: پس از طی مراحلی با توجه به آغاز ترم تحصیلی موفق به اخذ فضای فیزیکی جدید جهت بهبود فضای فیزیکی دفاتر بسیج دانشجویی نشدیم و درماه گذشته مجددا طی نامه‌ای از رئیس دانشگاه درخواست در اختیار قرار دادن فضا‌هایی را به ایشان تقدیم کردیم و ریاست دانشگاه به مدیرآموزش و معاون پژوهش ارجاع دادند که هر دو این مسئولان با درخواست بسیج دانشجویی موافقت کردند.

سرپیچی مدیران دانشگاه آزاد کرمانشاه از دستورات ریاست +سند

آقایی ادامه داد: اما ریاست دانشکده ادبیات با رفتاری به دور از شان بسیج دانشجویی و فضای دانشگاه این درخواست را که دستور و موافقت رئیس دانشگاه، معاون پژوهشی و مدیر آموزش دانشگاه را در ضمیمه خود داشت عملا بی اثر دانسته و به هیچ عنوان ترتیب اثری به آن ندادند.

وی تاکید کرد: باید گفت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه با قریب ۴۰۰۰ عضو عادی و فعال تنها کمتر از ۸۰ متر فضای فیزیکی در تمام دانشکده‌های دانشگاه را در اختیار دارد. دفتر مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه نیز با حضور بیش از ۱۰ معاونت فعال و همچنین یکی از دفاتر اصلی دانشکده مدیریت در یک فضای ۳۰ متری قرار دارد که به هیچ عنوان برازنده و مکفی حجم فعالیت‌های بسیج دانشجویی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمانشاه ادامه داد: دفتر مرکزی بسیج دانشجویی خواهران با بیش از ۱۰ معاونت فعال در انتهای یک راهرو قرار دارد که با یک پارتیشن چوبی از فضای اصلی جدا شده که دارای فضایی کمتر از ۱۵ متر مربع است.

وی بیان کرد: در هریک از دانشکده‌های دانشگاه، دفاتر بسیج دانشجویی در مظلومانه‌ترین حالت و در فضا‌هایی کوچک و با کمترین امکانات اولیه اداری قرار دارند.

آقایی خاطرنشان کرد: این در حالی است که طبق بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، دفاتر بسیج دانشجویی دانشکده‌ها باید به صورت تفکیک خواهر و برادر فعالیت داشته باشند که عملا با وضعیت موجود این مهم امکان پذیر نیست و از این نظر باعث محدودیت در فعالیت بسیج دانشجویی دانشکده‌ها شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌تر در این فکر بودیم که اقدامات محدود ساز علیه بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد با تغییر مدیریت‌ها پایان یافته، اما عملا در بعضی از بخش‌ها و مدیریت‌ها همچنان روال سابق ادامه دارد.

سرپیچی مدیران دانشگاه آزاد کرمانشاه از دستورات ریاست +سند

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top