تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/11/29 - 18:25
کد خبر: 302580

جیلی GC6 نیو فیس؛ بدنه‌ای کلاسیک با جزئیات مدرن

اگر بخواهیم در مورد قسمت‌های مختلف جیلی GC6 نیو فیس از سیستم نمره دهی استفاده کنیم؛ احتمالاً شاسی خودرو و همچنین طراحی فضای داخلی آن بالاترین نمره ممکن را خواهند گرفت. شاسی خودرو توانایی بالایی در جذب ضربه در ناهمواری‌ها دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: خودرو جیلی GC6 نیوفیس یکی از محصولات شرکت خودروسازی جیلی با همکاری کرمان موتور است که به نظر می‌رسد به فکر تغییرات در طراحی خود هستند. مدل‌های قبلی خودروهای جیلی اکثراً به سبک کلاسیک و به‌نوعی تکراری هستند. اما در مدل‌های جدید، مانند طراحی همین خودروی نیوفیس، به نظر می‌رسد که خریدوفروش جیلی GC6 نیو‏فیس در بازار ایران تغییر بزرگی داشته باشد و تمایل مشتریان به محصولات کمپانی جیلی افزایش یابد.

در یک معرفی کوتاه از خودروی جیلی GC6 نیو‏فیس می‌توان آن را یک ماشین با الگوهای کلی کلاسیک و با تغییرات جزئی مدرن معرفی کرد که در ادامه، به معرفی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

بدنه جیلی GC6 نیوفیس مناسب، اما نه خیلی جذاب!
کسانی که مدل‌های قبلی خودرو جیلی GC6  را دیده‌اند، به‌احتمال‌زیاد در مدل نیوفیس متوجه تغییراتی در جزئیات آن می‌شوند. البته این تغییرات به حدی نیستند که ما را با یک خودروی جدید مواجه کند، اما درهرصورت این تغییرات قابل‌لمس هستند. در قسمت نمای جلو تغییراتی در ظاهر جیلی GC6  نیوفیس به وجود آمده که چندان ملموس نیستند. کمی شیب شیشه تغییر کرده، ظاهر چراغ‌ها منعطف‌تر شده و به‌طورکلی جذابیت نمای جلوی خودرو بالاتر رفته است.

جیلی GC6 نیو فیس؛ بدنه‌ای کلاسیک با جزئیات مدرن

اما وقتی‌که در اطراف خودروی جیلی GC6 نیوفیس حرکت می‌کنید ناخودآگاه متوجه می‌شوید که خودرو ظاهری عضلانی‌تر دارد. طراحان سعی کردند که از  یک فرورفتگی در قسمت پایین درب خودرو و یک برجستگی در قسمت میانی آن استفاده کنند. این تغییرات خودرو را نسبت به طرح‌های قبلی عضلانی‌تر نشان می‌دهد و این خود باعث جذابیت آن می‌شود. شاید یکی از بزرگ‌ترین ایراداتی که به‌ظاهر این خودرو وارد است و تمایل بازار به خریدوفروش جیلی GC6 نیو فیس را کمتر می‌کند، ظاهر پنجره‌هاست که  کاملاً چندضلعی بوده و هیچ انعطاف خاصی در آنها دیده نمی‌شود.

نمای داخلی جیلی GC6 نیوفیس، جذاب و با فضای مناسب
اگر بخواهیم در مورد قسمت‌های مختلف جیلی GC6 نیوفیس از سیستم نمرهدهی استفاده کنیم؛ احتمالاً شاسی خودرو و همچنین طراحی فضای داخلی آن بالاترین نمره ممکن را خواهند گرفت. شاسی خودرو توانایی بالایی در جذب ضربه در ناهمواری‌ها دارد. پس مطمئناً هم راننده یک رانندگی طولانی و غیر خسته‌کننده خواهد داشت و هم سرنشینان از سواری آن لذت می‌برند.

اتاق استفاده‌شده در این خودرو به شکل خاصی محکم است و هیچ‌گونه صدایی ندارد. در طراحی داخلی آن از دو رنگ با تن رنگی مشابه استفاده‌شده که به‌نوعی تنوع فضای آن را حفظ کرده است. البته باید اعتراف کنیم که هنوز هم عدم اطمینان به بدنه این خودروها وجود دارد و ممکن است کمی نگرانی نسبت به خودروهای برند معتبر بازار داشته باشند. فضای خودرو برای ۵ نفر ایده آل است و در آن یک مانیتور برای سرگرمی هم قرار داده‌شده که به جذابیت آن افزوده است.

جیلی GC6 نیو فیس؛ بدنه‌ای کلاسیک با جزئیات مدرن

مشخصات فنی جیلی GC6 نیو فیس
اگر به فکر خرید جیلی GC6 نیوفیس هستید یا در مورد قیمت آن نگران هستید، کمی صبر کنید تا برخی از مشخصات فنی و موتوری آن را معرفی کنیم. موتور استفاده‌شده در این خودرو به‌صورت چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ است که توان خروجی آن در حدود ۱۰۵ اسب بخار است. این موضوع کمک می‌کند که نهایت گشتاور خودرو به ۱۴۶ نیوتن متر برسد. حجم موتور جیلیGC6  در حدود 1.5 لیتر برآورد می‌شود که حداکثر توان خروجی آن در دوره‌های ۴۲۰۰ دور در دقیقه به‌دست می‌آید.گیربکس استفاده شده در خودروی جیلی نیوفیس از نوع چهار سرعته بوده و به شکل اتوماتیک عمل می‌کند. سیستم کنترلی آن از نوع هیدرولیک است و ترمزهای عقب آن از نوع ABS هستند. این موضوع کمک می‌کند که راننده و سرنشین آن احساس راحتی و ایمنی بالایی به هنگام استفاده از خودرو داشته باشند.

به عنوان قضاوت نهایی می‌توان پیش‌بینی کرد که خرید و فروش جیلی GC6 نیو فیس در بازار ایران طرفدار داشته باشد. البته نگرانی‌هایی در مورد قیمت جیلی GC6 نیو فیس وجود دارد که در سایت دیوار قیمت‌های بین ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان برای مدل‌های مختلف آن گذاشته شده است. بنابراین می‌توانید بر روی گزینه‌های خرید خودرو به صورت کارکردهای آن حساب کنید و یا بصورت مستقیم آن را از کارخانه خریداری کنید.

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top