تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/30 - 12:17
کد خبر: 302672

نقشه سرقت خودروی ۱۰۰ هزار دلاری در مسیر تهران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ازدستگیری سه عامل اصلی سرقت خودروی پژو ۲۰۶ حامل یکصد هزار دلاروجه نقد در جاده مشهد – تهران خبرداد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، به نقل از مشرق، سردار محمد کاظم تقوی در تشریح عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری عاملان این سرقت، گفت: ساعت ۱ و ۱۵ دقیقه بامداد دیروز، سرقت خودوی پژو ۲۰۶ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد در جاده مشهد – تهران به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم به فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار برای پی گیری سریع پرونده صادر و کارآگاهان ورزیده پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان بر اساس ادعای شاکی پرونده حاکی از آن بود مالباخته برای خرید کالا از مشهد عازم تهران بود و یکی از دوستانش نیز وی را همراهی می‌کرد که درحوزه استحفاظی شهرستان سبزوار، سرنشینان نقابدار پژو ۴۰۵ با تصادفی ساختگی راه، آن‌ها را سد می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شاکی پرونده به کارآگاهان گفت: سرنشینان پژو ۴۰۵ با تبر به سمت وی حمله ور شده و به قفسه سینه، پا، سر و صورتش صدمه زده و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ حامل ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد را ربوده اند.

سردار تقوی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار در بررسی علمی این پرونده پیچیده به نکات مجهولی رسیدند و همسفر شاکی پرونده را به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: این مرد جوان در اظهارات خود منکر هرگونه ارتباطی با موضوع سرقت بود، اما در برابر شواهد و مستندات پلیسی قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت نمی‌دید.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: متهم پرونده با معرفی دو همدست خود گفت که نقشه سرقت را طراحی و اجرا کرده اند؛ در پی ادعای متهم، کارآگاهان با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، ۲ همدست وی را در شهرستان سبزوار دستگیر و خودرو پژو ۲۰۶ سفید رنگ و ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد کشف کردند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف
انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
گروسی به ایران می آید؟
بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر
توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟
همراهی نفت و طلا در روند نزولی
ادامه بارش‌ها تا پایان هفته
۵ راهکار که علائم آلرژی فصلی را کاهش می‌دهد
قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز
رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top