تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/11/30 - 13:00
کد خبر: 302690

قبل از خرید آلفارومئو 4C با خودروهایی که قیاس می‌شود آشنا شوید

خرید آلفارومئو 4C باتوجه به قیمت آن سنجیده می‏شود و پس از آن نسبت به قدرتش. برای شروع بهتر است بدانید قیمت آلفا رومئو 4C از یک میلیارد دویست میلیون تومان آغاز می شود و تا 1.4 میلیارد تومان هم افزایش می یابد. قیمت آلفارومئو در این میان با پورشه باکستر برابری می کند

خبرنامه دانشجویان ایران: خرید و فروش آلفارومئو خیلی در ایران رواج ندارد چون این سری اتومبیل ایتالیایی اصل هم قیمت بالایی دارند و به نوعی هم ماشین مسابقه به حساب میآیند. حتی اگر شرکت سازنده آن هم این ادعا را صحیح نداند نمیتوان منکر قدرت فوق‌العاده این اتومبیل شد. با این حال همیشه قبل از خرید باید مقایسههای لازم را انجام دهید و مطمئن شوید که بهترین خودروی ممکن را میخرید. این قضیه وقتی بغرنج‌تر میشود که قرار است یک میلیارد تومان پول خرج کنید. در همین بین خودروی باکستر برند پورشه ممکن است نظرتان را به خود جلب کند؛ خودرویی به ظرافت آلفارومئو و شاید قدرتی برابر.

خرید آلفارومئو 4C باتوجه به قیمت آن سنجیده می‏شود و پس از آن نسبت به قدرتش. برای شروع بهتر است بدانید قیمت آلفا رومئو 4C از یک میلیارد دویست میلیون تومان آغاز میشود و تا 1.4 میلیارد تومان هم افزایش مییابد. قیمت آلفارومئو در این میان با پورشه باکستر برابری میکند اما به مراتب ضعیفتر از رقیب آلمانی خود است. جالب است بدانید خرید آلفارومئو 4C موتور 4 سیلندری و 16 سوپاپه برایتان به همراه دارد اما قدرتیکه از رقیب آلمانیاش می‌گیرد بیشتر خواهد بود. درحالیکه آلفارومئو 240 اسب بخار تولید میکند پورشه باکستر حداقل با 350 اسب بخار سریعتر و بهتر است. حتی حجم موتور آلفارومئو نیز نسبت به رقیبش کمتر است و با اختلاف 500 سی‌سی از رقابت جا میماند؛ از همین رو خرید و فروش آلفارومئو 4C برای کسانی که به دنبال قدرت هستند، کمتر از سایرین است. اما نکته جالب اینجاست که صفر تا صد هر دوی این اتومبیلها بر روی 4.5 ثانیه است و با وجود 20 کیلومتر اختلاف در بیشترین میزان سرعت پورشه با 285 کیلومتر بر ساعت بهتر است.

قبل از خرید آلفارومئو 4C با خودروهایی که قیاس می‌شود آشنا شوید

قیمت آلفا رومئو به نسب مصرف سوخت و هزینه احتراقش تقریباً با باکستر برابری میکند و هر دوی آن‌ها بیشتر از 6.5 لیتر بر هر صد کیلو متر میسوزانند اما پورشه با 7.5 لیتر پر هزینهتر است. همچنین حجم بنزینی که هر بار در باک آلفا رومئو 4C تان جای خواهد گرفت 40 لیتر بیشتر نیست و باکستر حداقل با 20 لیتر بیشتر است. با این حال خرید و فروش آلفارومئو بیشتر به خاطر پایداری آن صورت میگیرد و این چیزی است که باکستر در آن کارآمد نیست. قیمت آلفا رومئو 4C باتوجه به آپشنهایش تنظیم میشود، از همین رو کار کردن با بقیه پردازنده ها قیمت بیشتری را به همراه دارد. باید بدانید که پورشه از سیستمهای ایمنی خود یعنی ترمزهای PCCB استفاده میکند و هزینه کمتری به خودرو اضافه میکند. این در حالی است که با خرید آلفارومئو 4C  مجموعه کامل ترمزهای ABS، EBD، سیستم الکترونیکی دینامیک خودرو VDC،  سیستم تعدیل و کنترل لغزش ASR، سیستم کنترل سرعت موتور MSR، سیستم افزایش قدرت ترمز BA، سیستم واکنش سریع ترمز RAB و سیستم کنترل در سربالایی HSA را به دست خواهید آورد که بالاترین استانداردهای امنیتی در خودروهای لوکس است. به این ترتیب هر طور که حساب کنید خرید و فروش آلفا رومئو منطقی است.

البته در مورد تجهیزات و لوازم اضافهای که دریافت میکنید خرید و فروش آلفا رومئو 4C کمی از قافله عقب میماند. اصولاً باکستر خودرویی اسپرت به حساب می‌آید و همین موضوع باعث می‌شود با خرید خودرو مجموعه فرمان اسپرت، رینگ های 18 اینچی و ... تجهیزات اسپرت مشابه را به دست بیاورید. در همین حین قیمت آلفا رومئو 4C به سیلندر یک دست فولادیاش می‌ارزد و تا حدودی باید نیاز خود را قبل از خرید بررسی کنید.

با وجود همه این توصیفات مهمترین و بزرگترین رقیب شما در خرید آلفا رومئو 4C قطعاً پورشه باکستر خواهد بود و با وجود قیمت یک میلیارد و چهارصد میلیون تومانیاش رقیب سرسختی نیز هست. با این حال کسانی که قصد خرید آلفا رومئو 4C را دارند قطعاً می‌دانند از یک اتومبیل چه می‌خواهند و اگر مطمئن نیستید  امیدواریم با این توضیحات تصمیمتان را قطعی تر کنید.

منبع : ویرلن

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top