تاریخ انتشار: شنبه 1397/12/04 - 15:17
کد خبر: 303142

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خبرداد:

ثبت‌نام ۱۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد برای جشن ازدواج دانشجویی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانشجوی این دانشگاه برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری با اشاره به اعزام کاروان زوج‌های دانشجویی این دانشگاه به مشهد مقدس، گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: ۷۰۰ نفر از زوج‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مرحله نخست این اعزام‌ها و در قالب ۴ کاروان بزرگ از استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و هرمزگان روز گذشته (جمعه ۳ اسفندماه) به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: کاروان‌های دانشجویی طی دو روز گذشته با استقبال روسای مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان استانی، خانواده معظم شهدا، اساتید و دانشجویان از کنار مزار شهدای گمنام واحدهای دانشگاهی به مشهد مقدس اعزام شدند.

کلانتری اظهارداشت: کاروان زوج‌های دانشجو روز گذشته پس از ورود به مشهد مقدس به صورت دسته جمعی به حرم مطهر حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند و ویژه برنامه معنوی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در رواق حضرت زهرا (س) برگزار شد. 

وی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت تفاهم میان زوجین، مهارت‌های اداره زندگی، فرزندآوری و فرزند پروری، سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای زوج‌های شرکت کننده در این دوره‌ها خبر داد و گفت: مراسم جشن ازدواج دانشجویی ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز در تالار صبا مشهد مقدس برگزار می‌شود، همچنین قرار است در این مراسم با حضور روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، فارس و هرمزگان از زوج‌های دانشجو با مهریه کم، دانشجویان حائز رتبه‌های علمی برتر و زوج‌های عضو خانواده معزز شهدا تجلیل شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مراحل بعدی اعزام زوج‌های دانشجو به مشهد مقدس خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه کاروان زوج‌های دانشجو از سایر استان‌ها در روزهای ۶، ۹ و ۱۸ اسفندماه به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top