تاریخ انتشار: دوشنبه 1397/12/06 - 10:25
کد خبر: 303422

جاهای دیدنی تهران برای کودکان

تالار هنر به عنوان اصلی ترین سالن تئاتر ویژه کودک و نوجوان به شــکل اختصاصی هر روز را با اجراهای ویژه در خدمت شهروندان تهران و علاقه مندان تئاتر می باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی تهران زیاد است ولی خیلی از این جاذبه ها برای کودکان مناسب نیست و یا خارج از حوصله آنهاست بنابراین در اینجا 10 جایی که کودکان از بودن در آنجا لذت خواهند برد را به شما معرفی می کنیم .اگر علاقمند بودید آدرس این اماکن دیدنی تهران را داشته باشید و یا تعداد بیشتری از این جاهای دیدنی تهران برای کودکان را بشناسید می توانید به سایت seeiran.ir مراجعه کنید.

موزه عروسک های ملل
موزه عروسک‌های ملل علاوه بر اینکه فرصتی را برای آشنایی بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی با فرهنگ‌های متنوع موجود در کشورشان فراهم می‌‌سازد، می‌تواند سبب آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ سایر ملل جهان نیز باشد که این شناخت، پایه‌های صلح و دوستی بین کودکان ایران و جهان را بیش از پیش استوار می‌سازد.

جاهای دیدنی تهران برای کودکان

در این موزه ۵۴۰ عروسک فرهنگی از ۵۳ کشور جهان به نمایش گذاشته شده‌اند. همچنین این موزه دارای بخش‌های: عروسک‌های نمایشی‌، عروسک‌های سایه و عروسک‌های قومی ایران است.

تالار هنر – تئاتر کودکان
تالار هنر به عنوان اصلی ترین سالن تئاتر ویژه کودک و نوجوان به شــکل اختصاصی هر روز را با اجراهای ویژه در خدمت شهروندان تهران و علاقه مندان تئاتر می باشد.

سرزمین عجایب
مجتمع تجاری تیراژه در غرب تهران یکی از جاهای دیدنی تهران در بهار است که توانسته به خوبی بین مردم محبوب شود و آن هم به دلیل امکانات تک و به روزی هست که دارد . به خصوص بازی ها و دستگاه های پیشرفته ای که در کمترجایی می شود نمونه ای از آن را پیدا کرد . البته بازی و تفریح در این مجموعه مخصوص بچه های کوچک نیست و جوانان و کلا همه اعضای خانواده وسیله ای برای سرگرم شدن پیدا می کنند.

جاهای دیدنی تهران برای کودکان

باغ پرندگان تهران
هیجان انگیزه وقتی روی سنگفرش های باغ قدم می زنی، کبک ها و جوجه غازها هم با تو همگام شوند و تو در این میان نگران می شوی که مبادا حواست نباشد و یکی از آنها را زیر پایت له کنی.
باید مواظب باشی که با صدای قدم هایت آرامش قوهای سفید، فلامینگوها، پلیکان هایی را که در حاشیه برکه ها نشسته اند، بر هم نزنی و آنها را نیازاری، حتی باید هوای لک لک هایی را که کمی آن طرف تر در برکه کناری بی حرکت روی یک پا ایستاده و به خواب رفته اند هم داشته باشی.
باید حواست باشد زیادی به قلمرو شترمرغ ها نزدیک نشوی، اینجا باید خیلی مواظب پرنده هایی که ممکن است کمی بی حوصله باشند هم باشی، شاید با پلیکان ها شوخی داشته باشی، اما آنها آن قدر جدی هستند که اگر احساس کنند می خواهی سر به سرشان بگذاری ممکن است به طرفت حمله کنند.

پارک ارم (شهربازی)
پارک ارم‌ بزرگترین پارک ایران است. این شهربازی برای کودکان و بزرگ‌سالان دو بخش جداگانه دارد . قایقرانی در دریاچه پارک ارم حال و هوای آدم رو عوض می کند. غرفه‌های مواد غذایی‌، کافی‌شاپ‌، رستوران سنتی و رستوران جزیره هم در خدمت بازدید کننده ها هستن. جای پارکش هم عالیه.

دلفیناریوم برج میلاد
دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه و مرتفع ترین دلفیناریوم جهان دارای با تجربه ترین مربیان خاورمیانه در حد استاندارد های بین المللی است. در حال حاضر در این پارک، چهار شیر دریایی زندگی می کند که از کشورهای اسپانیا، هلند و آمریکای جنوبی آورده شده و توسط بهترین مربیان خاورمیانه آموزش دیدند.

پارک ژوراسیک تهران
چندین سال پیش محققان فرانسوی اندکی از بقایای یک دایناسور رو در حوالی کرمان کشف کرده و آن بقایا رو به سرعت به کشور خود (موزه تاریخ طبیعی پاریس) منتقل کردند و تا قبل از افتتاح پارک ژوراسیک در تهران، این موجود منقرض شده فقط در لا به لای کتاب ها در میان تصاویر فیلم های سینمایی قابل مشاهده بود.

جاهای دیدنی تهران برای کودکان

شهربازی بیلینو
شهربازی بیلینو، تجربه بازی با دستگاه های واقعی ساختمانی و راه سازی.
بیل مکانیکی، جرثقیل، ماشین خاک برداری و …..

باغ وحش ارم
باغ وحش ارم تهران در زمینی به وسعت تقریبی ۵ هکتار در کیلومتر ۴ اتوبان تهران کرج داخل مجتمع ورزشی تفریحی ارم سبز( پارک ارم) می باشد. در حال حاضرتعداد ۱۲۰ گونه جانوری بومی ایران و دیگر نقاط جهان در قالب گروههای مختلف در باغ وحش نگهداری می شوند.

مرکز رصد و نجوم کانون
مرکز رصد و نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین مرکز آموزش ستاره شناسی آماتوری در ایران است که در رده سنی کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top