تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/12/07 - 14:51
کد خبر: 303615

روایتی تازه از اتفاقات خوابگاه متاهلی؛

در خوابگاه دانشجویی دانشگاه تهران چه اتفاقاتی رخ داده است؟ +فیلم

روز گذشته تعدادی از دانشجویان خوابگاه متاهلی جلال آل احمد دانشگاه تهران نسبت به اقدام حراست دانشگاه دست به تجمع زدند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند، به گفته‌ی برخی از دانشجویان حراست دانشگاه تهران با ورود غیرمجاز به خوابگاه متاهلی جلال آل احمد اقدام به تخلیه خوابگاه بدون حضور دانشجویان کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» روز گذشته (دوشنبه) در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی خبری مبنی بر تخلیه خوابگاه متاهلی جلال آل احمد دانشگاه تهران منتشر شد که با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

این در حالی است که برخی از دانشجویان معترض این تخلیه غیرقانونی را ورود غیرمجاز به حریم شخصی اعلام کردند و خواهان رسیدگی مسئولان شدند.

 به گفته یکی از دانشجویان خوابگاهی تیمی متشکل از نیروهای حراست و کارکنان اداره خوابگاه های دانشگاه تهران با هجوم به خوابگاه یکی از دانشجویان متاهل بدون حکم قانونی، با شکستن در قصد جابه جایی وسایل و لوازم شخصی و خانوادگی ایشان را داشتند که با مقاومت ساکنان خوابگاه محل را ترک کردند.

پیش از این دانشجویان خوابگاه جلال نامه ای با بیش از ۱۰۰ امضا برای رسیدگی به مشکلات و تخلفات صورت گرفته در مورد خوابگاه را به ریاست دانشگاه تقدیم و درخواست تشکیل کمیته ای ویژه را مطرح کرده بودند.

در مقابل مسئولین دانشگاه تهران به جای پاسخگویی به مطالبات و تشکیل کمیته ویژه،نیروهای حراست و تیم تخلیه را به جای کمیته پیگیری روانه خوابگاه متاهلی جلال کردند.

دانشجویان خوابگاه جلال اعلام کرده اند در برابر این بی قانونی و تجاوز به حریم شخصی سکوت نخواهند کرد.

این در حالی است که یکی از دانشجویان این دانشگاه در گفتگو با دانشجو درباره حواشی اخیر گفت: برداشت غلط دانشگاه این است که فکر می‌کند دانشجویانی که مهلت اسکان آن‌ها تمام شده، اعتراض می‌کنند در صورتی که همه دانشجویان ساکن خوابگاه نسبت به زیرساخت خوابگاه، اتاق‌های خالی خوابگاه، سنوات، سرانه تغذیه، تمدید خوابگاه در صورت قبولی در مقاطع بالاتر و  جریمه‌هایی که توسط دیوان عدالت اداری نقض شد، همه این مسائل توسط دانشجویان در حال پیگیری است؛ اما دانشگاه به تعداد کمی از دانشجویان که مهلت آن‌ها تمام شده محدود کرده و برخورد‌های مناسبی با دانشجویان متاهل ندارد؛ دانشگاه این مسائل را نادیده گرفت در صورتی که همه دانشجویان در مقاطع مختلف نسبت به مشکلات خوابگاه متاهلی جلال متعرضند.

وی افزود: چند روز قبل حراست و نیرو‌های اداره خوابگاه‌های دانشگاه با ورود به خوابگاه جلال اتاق یکی از دانشجویان که هنوز با دانشگاه تسویه حساب نکرده بود را تخلیه کرد و زمانی به خوابگاه مراجعه کردند که این دانشجو در خوابگاه نبود و بدون اطلاع وی این کار را انجام دادند حراست حکم تخلیه نداشت و اطلاعی هم به دانشجو نداده بودند. متاسفانه این اتفاق در خوابگاه متاهلی افتاد که دانشجو به همراه خانواده در این خوابگاه زندگی می‌کند. مانند خوابگاه مجردی نیست که فقط دانشجویان دختر یا پسر ساکن آن باشند. (متن کامل)

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top