تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/08 - 16:37
کد خبر: 303751

از رویا تا واقعیت؛ یادگیری زبان روسی غیرممکن نیست

موسسه زبان نگار با بهره گیری از اساتید مجرب زبان روسی توانسته گوی سبقت را در آموزش این زبان برباید زیرا اساتید زبان روسی این موسسه علاوه بر تحصیلات عالی زبان روسی در داخل کشور و در کشور روسیه، مدارج علمی روشهای تدریس این زبان را نیز دارا هستند.

خبرنامه دانشجویان ایران: زبان روسی هشتمین زبان پرگوینده جهان است و در حدود ۲۵۰ میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می‌کنند.

این زبان به خاطر الفبا و ساختار گرامری، کمی سخت و نامانوس به نظر میرسد. اما وقتی با آن آشنا شوید و بتوانید الفبا را یاد بگیرید درواقع با یکی از هیجان انگیزترین زبانها مواجه خواهید شد.

بسیاری از افراد که میخواهند این زبان را بیاموزند باید به موسسات یا اساتید تدریس خصوصی مراجعه کنند و یکی از مشکلاتی که از این گروه زبان آموزان بسیار شنیده میشود ناآشنایی و عدم تسلط مدرسان به تدریس این زبان است.

از رویا تا واقعیت؛ یادگیری زبان روسی غیرممکن نیست

ساختار گرامری زبان روسی و نوع ساخت کلمات و تلفظ صحیح آنها نیاز به مدرسانی دارد که علاوه بر تسلط بر این زبان روشهای تدریس آن را نیز فرا گرفته باشند.

موسسه زبان نگار با بهره گیری از اساتید مجرب زبان روسی توانسته گوی سبقت را در آموزش این زبان برباید زیرا اساتید زبان روسی این موسسه علاوه بر تحصیلات عالی زبان روسی در داخل کشور و در کشور روسیه، مدارج علمی روشهای تدریس این زبان را نیز دارا هستند.

برای مشاهده دوره ها کلیک کنید.

با نگاهی ساده به ویدیوهای آموزشی این موسسه در شبکه های مجازی و بررسی وضعیت زبان آموزان این موسسه به سادگی میتوان این ادعا را ثابت کرد.

مدرسین زبان روسی موسسه زبان نگار علاوه بر تدریس کتابهای رایج آموزش زبان روسی, از جزوات استاندارد و کتابهای نوین، کلیپهای آموزشی و جلسات گفتگو نیز بهره میگیرند.

کافی است در یکی از روزهای هفته سری به موسسه زبان نگار بزنید و کلاسهای فعال زبان روسی را که در تمام ایام هفته برگزار میشود.

 

یکی از مواردی که موسسه زبان نگار را در آموزش زبان روسی سرآمد کرده است برگزاری کلاسها در تمام روزهای هفته و در ساعات مناسب برای زبان آموزان است. کلاسهای زبان روسی زبان نگار محدود به یک روز و ساعت خاص نیست. گاهی کلاسها بصورت دونفره تشکیل میشود و این مزیتی است که سایر موسسات از آن برخوردار نیستند. مدیران زبان نگار اعتقاد دارند روز، ساعت و تعداد نباید زبان آموزان را از دور آموزش خارج کند.

اساتید این موسسه با بهره گیری از تکنولوژیهای نوین و استفاده از ابزار ارتباطی زبان آموزان را بصورت گروهی در سایر روزهای غیرکلاس آموزشی نیز همراهی میکنند.

با استفاده از این فرصت استثنایی آموزش زبان روسی با تاریخ، ادبیات، موسیقی، جاذبه‌های گردشگری کشور روسیه آشنا شوید و پلی بزنید به دیگر زبان‌های اسلاوی زیرا زبان روسی با زبان‌هایی مانند اوکراینی، بلاروسی، لهستانی، اسلواک، چک، بلغاری و مقدونیه‌ای ریشه مشترک دارد. این اشتراک در اصل، موجب می‌شود که یادگیری این زبان‌ها برای فرد مسلط به زبان روسی چه در مسائل دستوری و چه در واژگان راحت‌تر باشد.

از رویا تا واقعیت؛ یادگیری زبان روسی غیرممکن نیست

کشور روسیه به دلیل نزدیکی به ایران و قیمت‌های نسبتا ارزان مراکز آموزشی، یکی از مقاصد تحصیلی علاقه‌مندان به ادامه تحصیلدر خارج از کشور است. قیمت‌های ارزان مراکز آموزشی، سطح آموزشی بالا و نیز هزینه زندگی کمتر در مقایسه با سایر کشور‌های اروپایی، روسیه را به یکی از گزینه‌های مناسب دانشجویان تبدیل کرده است. به ویژه، اگر اهل موسیقی هستید و نمی‌خواهید یا نمی‌توانید در اتریش یا آلمان تحصیل کنید، روسیه انتخابی ایده‌آل برای شما است.

برای مشاهده دوره های روسی درمرکز زبان نگار کلیک کنید.

شماره تماس مشاوره :02143942

آموزشگاه زبان زبان نگار

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top