تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/12/14 - 12:30
کد خبر: 304516

نامه جمعی از دانشجویان به امام جمعه بابلسر پیرامون حواشی اخیر

در بخشی از این نامه آمده است: ولی متأسفانه و در کمال تعجب با برخورد نسنجیده و نامتعارف پلیس امنیت شهرستان بابلسر روبرو شدیم و به صورت آمرانه و با برخوردی دون شأن، پلاکاردها را از ما گرفته و ما را متهم به سرپیچی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " ۲۲ بهمن روز تسویه حساب شخصی نیست" نمودند، حال آنکه هیچ کدام از پلاکاردها متضاد کلام رهبری نبوده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در پی برخورد ناشایست و نامتعارف نیروی انتظامی بابلسر با دانشجویان حاضر در راهپیمایی 22 بهمن و گرفتن دست نوشته های انقلابی آنها، مجمع دانشجویان عدالتخواه در نامه ای سرگشاده به امام جمعه محترم شهرستان بیان داشت:

22 بهمنی که نخواهد مرز کشی کند بین اسلام ناب و اسلام اشرافیت، ۲۲ بهمنی که شورش نکند علیه تفکر محمدرضا پهلوی و سیاست طاغوتی که هنوز هم در برخی مسئولین وجود دارد، این ۲۲ بهمن مناسب کاخ نشینان است.

چه بسا آمریکا هم تمایل داشته باشد که اینچنین راهپیمایی ای را برگزار کرده و بانی و حامی آن شود، راهپیمایی ای که آرمان های انقلاب مستضعفین در آن جایی ندارد.

چرا صاحبان اصلی انقلاب در جشن انقلاب تریبون ندارند و باید در چارچوبی خنثی و از قبل مشخص شده گام بردارند؟! مطالبه ما از شما سپردن جشن انقلاب به مردم است.

در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از دانشجویان دغدغه مند... بر آن شدیم تا گزیده ای از آرمان های انقلاب و سخنان امام (ره) و رهبری را بر روی پلاکاردهای مقوایی نوشته و آنها را همراه خود به راهپیمایی بیاوریم.

ولی متأسفانه و در کمال تعجب... با برخورد نسنجیده و نامتعارف پلیس امنیت شهرستان بابلسر روبرو شدیم و به صورت آمرانه و با برخوردی دون شأن، پلاکاردها را از ما گرفته و ما را متهم به سرپیچی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " ۲۲ بهمن روز تسویه حساب شخصی نیست" نمودند، حال آنکه هیچ کدام از پلاکاردها متضاد کلام رهبری نبوده است، بعد از آن در نامه ای از مقام مسئول خواستار عذرخواهی به دلیل وقایع مذکور از دانشجویان شدیم؛ اما نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه دانشجویانی که پیگیر نامه بودند را تهدید به تشکیل پرونده به اتهام  "تشویش اذهان عمومی" کردند!

متن کامل نامه را با کلیک بر روی عکس بخوانید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top