تاریخ انتشار: سه شنبه 1397/12/14 - 12:43
کد خبر: 304517

روایت امانی‌زاده از فحاشی‌های کارگردان «متری شیش و نیم»؛

روی دیگر روستا

امانی زاده،مدیر تدارکات فیلم «متری شیش و نیم» گفت: کارگردان این فیلم، دائم به ما فحش و ناسزا می گفت. رفتارهای این کارگردان دقیقا مثل شخصیت های عصبی و پرخاشگر فیلم هایش است. به نظر من سیاه نمایی فیلم های سعید روستایی نه از جامعه که از درون خودش بیرون می آید.

به گزارش سرویس فرهنگی_ اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مجید امانی زاده، مدیر صنف تدارکات سینمای ایران و مدیر تدارکات فیلم «متری شیش و نیم»در گفت و گویی با یک کانال تلگرامی گفت: کارگردان این فیلم، دائم به ما فحش و ناسزا می گفت. رفتارهای این کارگردان دقیقا مثل شخصیت های عصبی و پرخاشگر فیلم هایش است. به نظر من سیاه نمایی فیلم های سعید روستایی نه از جامعه که از درون خودش بیرون می آید.

مجید امانی زاده، دبیر صنف تدارکات خانه سینما گفت: دست اندرکاران تدارکات سینما، قشری زحمت کش هستند که اگر در یک پروژه سینمایی حضور نداشته باشند، آن فیلم اصلا ساخته نمی شود. با این حال، تدارکات، ضعیف ترین و مظلوم ترین قشر سینما هم هست. درآمد اعضای گروه تدارکات فیلم ها معمولا بسیار پایین است. به همین دلیل هم ما توقع داریم که فیلمسازها حداقل به ما احترام بگذارند.

وی افزود: آقای سعید روستایی به بداخلاقی مشهور است و در سر کار اخیر خود نیز عوامل تدارکات این فیلم را تحقیر و هدف فحاشی و بی حرمتی قرار داد. این درحالی است که او تازه فیلم دوم خود را ساخته است و این همه غرور و تکبر وی عجیب است. به همین خاطر هم نامه سرگشاده ای را در اعتراض به این رفتار نوشتیم و منتشر کردیم.

رئیس صنف تدارکات سینمای ایران تصریح کرد: اگر سعید روستایی از عوامل تدارکات فیلم خود به طور رسمی عذرخواهی نکند، من به عنوان مدیر این صنف به عوامل تدارکات اجازه حضور در فیلم بعدی وی را نخواهم داد، حتی اگر لازم باشد خودم دستمزد آن ها را پرداخت خواهم کرد.

همچنین پرویز کاظم لو، مدیر تدارکات فیلم «متری شیش و نیم» اظهار کرد: سعید روستایی هر چند در کار خودش باهوش است اما متأسفانه بسیار بی ادب هم هست. او به قدری بی معرفت و قدرنشناس است که زحمات عوامل تدارکات را در این فیلم نادیده گرفته است.

وی افزود: روستایی دائم به ما فحش و ناسزا می گفت و گاهی نیز برخوردهایی خشونت آمیز با ما داشت. حتی به تهیه کننده فیلم تماس می گرفت و درباره ما دروغ می گفت. من فکر می کنم او مشکل دارد. یعنی دقیقا رفتارش مثل شخصیت های عصبی و پرخاشگر فیلم هایش است. به نظر من سیاه نمایی فیلم های سعید روستایی نه از جامعه که از دورن خودش بیرون می آید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top