تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/15 - 11:34
کد خبر: 304645

رئیس دفتر رئیس‌جمهور‌: مردم با مشکلات اقتصادی مواجه‌اند

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهور با تمام وجود به‌دنبال این است که همه وعده‌های دولت را به‌صورت کامل محقق کند و برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین‌شده را با قوت اجرایی سازد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمود واعظی ‌در دیدار با اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی در رشت اظهار داشت: عبور از این گردنه حساس جنگ اقتصادی که دشمنان ملت ایران با تمام قوای خود علیه کشورمان به‌راه انداخته‌اند تنها در سایه حفظ اتحاد و انسجام ملی میسر می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمنان با فضاسازی و تبلیغات منفی قصد دارند تمام تلاش‌های دولت را کم‌رنگ جلوه دهند عنوان کرد: همه باید برای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان دست به دست هم بدهیم و تنها در این صورت و با همراهی آحاد ملت ایران می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم.

واعظی لزوم پشتیبانی و حمایت از دستاوردهای دولت را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران قصد دارند تمام دستاوردهای دولت را نادیده گرفته و در اذهان مردم زیر سؤال ببرند بنابراین باید اقدامات و خدمات انجام‌شده دولت به‌خوبی برای مردم تشریح شود.

وی با تأکید بر اینکه با حمایت‌های مردم می‌توان به‌سلامت از تمام مشکلات عبور کرد اضافه کرد: در شرایط فعلی و فضای بسیار مسمومی که دشمنان علیه دولت ایجاد کرده‌اند باید ضمن خنثی‌سازی اثرات جنگ روانی، فضای آرام و مطلوبی را برای اجرای برنامه‌های دولت ایجاد کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تأکید بر ضرورت رعایت شایسته‌سالاری و استفاده مطلوب از توانمندی‌های جوانان متخصص گفت: بهره‌مندی مناسب از ظرفیت جوانان، زنان، اقوام و مذاهب به‌عنوان یک راهبرد اساسی و یک اصل مهم همواره از تأکیدات دولت بوده و هست.

واعظی بهترین راه ممکن در شرایط فعلی را اتحاد و تلاش برای رفع مشکلات پیش‌ِرو دانست و خاطرنشان کرد: مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما باید رضایت آنان را با تلاش و کوشش بیشتر فراهم کرده و برای نیل به این هدف مهم آماده هرگونه فداکاری و از خودگذشتگی باشیم.

وی با اعلام اینکه تلاش دولت دوازدهم رفع ضعف‌های برنامه‌ها و سیاست‌های دولت یازدهم است عنوان کرد: رئیس جمهور با تمام وجود به‌دنبال این است که همه وعده‌های دولت را به‌صورت کامل محقق کند و برنامه‌ها و سیاست‌های تدوین‌شده را با قوت اجرایی سازد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور حفظ انسجام و همبستگی کنار تقویت روحیه وحدت را امری لازم و ضروری دانست و افزود: دولت قصد دارد با استفاده از شایسته‌سالاری و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر رفع مشکلات مردم گام بردارد و در این راه به حمایت و همراهی همه نیازمند است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top