تاریخ انتشار: چهارشنبه 1397/12/15 - 19:53
کد خبر: 304696

ورود مدل‌های جدیدی از گوشی‌های تاشو به بازار

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد دو گوشی هوشمند تاشوی دیگر را نیز تولید و به بازارهای جهانی عرضه کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایتنا؛ حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

با توجه به آنکه سامسونگ به تازگی از یک مدل گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تحت عنوان گلکسی فولد رونمایی و پرده برداری کرده و از استقبال خوبی نیز از سوی کاربران و مشتریان برخوردار شد، حالا به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی کره‌ای تصمیم گرفته است که دو مدل دیگر از گوشی هوشمند تاشو و منعطف را به مرحله تولید و عرضه برساند که گفته می‌شود طراحی و قابلیت‌های متفاوتی با گلکسی فولد خواهد داشت.

گلکسی فولد در واقع یک تبلت تا شدنی است که در حالت گسترده، ابعادی به اندازه یک تبلت دارد و در حالت تاشو و غیر گسترده آن نیز که به صورت یک کتاب بسته می‌شود، اندازه یک گوشی بلندقامت است. لازم به ذکر است که بلافاصله بعد از سامسونگ، هواوی نیز در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹، یک دستگاه گوشی تاشو تحت عنوان هواوی میت ایکس را که به فناوری شبکه 5G نیز مجهز است، معرفی کرد.

بر اساس آخرین اخباری که در وب سایت phonearena آمده است، انتظار می‌رود گلکسی فولد سامسونگ در اوایل ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شود. این در حالیست که سامسونگ با فرض استقبال بی نظیر از این محصول، تصمیم دارد بر روی این تکنولوژی بیشتر کار کرده و محصولات جدیدتر و با کیفیت بالاتری را که به صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر مجهز است، عرضه و تولید کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top