تاریخ انتشار: پنجشنبه 1397/12/23 - 01:20
کد خبر: 305503

نفوذ بقایای داعش به پایگاه اطلاع‌رسانی دولت؟

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به عراق که خشم مقامات آمریکایی را برانگیخته، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، کلیپی مسموم را که هم‌آوایی با رسانه‌های دشمن است، منتشر کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ روزنامه کیهان در بخش خبر ویژه خود درباره کلیپی که در پایگاه اطلاع رسانی دولت منتشر شد و پس از اعتراضات بسیار حذف شد، نوشته است:

این کلیپ با وقاحت ادعا می‌کند: «نخستین پیام (سفر) به رهبران عراق است که نشان خواهد داد روحانی از قدرت قابل توجهی برخوردار است و لازم نیست با سایر نهادها یا چهره‌های نظامی درباره مصالحه گفت‌وگو کنند (!) پیام دوم به سران ایران است و نشان می‌دهد روحانی از سوی یکی از بلندپایه‌ترین و پرنفوذترین مراجع عراق مورد استقبال قرار گرفته است».

این رویکرد مشکوک، ادامه همان خط نفوذ زده و آلوده‌ای است که قصد داشت پوست خربزه زیر پای ظریف بگذارد و برای کشور هزینه تراشی کند. آنها پس از ناکامی در ماجرای مذکور و به نیابت از آمریکایی‌ها که خود را در موضوع عراق، طرف بازنده می‌دانند و از دور زدن تحریم‌ها در روابط تهران-بغداد به شدت عصبانی هستند، مجدداً تلاش کرده‌اند حاشیه‌سازی کنند. کاری که درباره سفر مهم و دشمن شکن بشار اسد به تهران کردند و خنده بر لب رژیم سعودی و ترامپ و اسرائیل نشاندند.

واقعیت این است که اگر تلاش بی‌وقفه نیروهای رزمنده مقاومت نبود، اکنون عراق و سوریه در حلقوم اربابان داعش بودند و دیگر نه سفر به عراق موضوعیت داشت و نه امکان دور زدن تحریم ها. بنابراین عقده و عصبانیت آمریکا و اسرائیل و آل‌سعود از بازوی نظامی ضد داعش ایران روشن است؛ اما دست‌اندرکاران سایت دولت چرا؟ آیا داعش به این سایت کمین زده است؟!

از سوی دیگر، آیت‌الله سیستانی (حفظه‌الله تعالی) حامی بزرگ فرزندان مقاومت در سوریه و پشتیبان مهم جمهوری اسلامی ایران در عراق است، چنانکه همواره لزوم اطاعت از رهبری و حمایت همه‌جانبه از نظام جمهوری اسلامی را به هر یک از مسئولان ایرانی که به دیدار ایشان رفته‌اند، متذکر شده است.

یادآور می‌شود گردانندگان پایگاه اطلاع‌رسانی دولت درپی مشاهده اعتراضات، در توجیهی مبهم، انتشار ویدئوی مذکور را با ادعای اینکه اشتباه شده، و «حذف شد»، رفع و رجوع کردند، اما ضرورت دارد مراجع امنیتی و قضایی، این رفتار مشکوک و خیانتکارانه را تا روشن شدن ماهیت عوامل آن مورد پیگرد قرار دهند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top