تاریخ انتشار: شنبه 1397/12/25 - 15:19
کد خبر: 305771

فغانی: قلعه نویی مختار است هرچه می‌خواهد بگوید

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: من و دوستانم با تلاش خودمان به موفقیت رسیدیم و با لابی سیاسی و داشتن خدم و حشم به دنبال موفقیت نبودیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، علیرضا فغانی در خصوص صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گفته بود او و سه داور دیگر را حلال نمی‌کند، گفت: همیشه سعی کردم در زندگی و به خصوص داوری به این حرف‌ها توجه نکنم؛ چراکه اگر قرار بود به این حرف‌ها و آدم‌هایی که این حرف‌ها را می‌زنند توجه کنم، این جایگاهی که در داوری که دارم نداشتم. همیشه اعتقاد دارم که این خداست که باید از من راضی باشد و نه بنده‌های خدا و این اعتقاد من است. به هر حال گذشت زمان همه چیز را درباره خیلی از افراد ثابت کرده و می‌کند. حرف‌هایی که الان می‌زنم هم ارتباطی به صحبت‌های این آقا ندارد؛ چراکه او مختار است هرچه می‌خواهد بگوید.

داور بین‌المللی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در این فوتبال همواره سعی کرده‌ام خودم باشم و هیچ‌گاه به دنبال بازی‌های سیاسی، لابی با سیاسیون و داشتن خدم و حشم نبودم و هر کدام از دوستان مثل محسن ترکی، هدایت ممبینی و… که به جایگاه خوبی در این فوتبال رسیدند با تلاش خودشان بوده و هیچکدام با لابی سیاسیون به این جایگاه نرسیدیم.

فغانی افزود: در این حدود ۲۴،۲۵ سالی که در فوتبال هستم به این نتیجه رسیدم که اکثر کسانی که درباره مسائل پشت پرده و باندبازی حرف می‌زنند خودشان اصل این کار هستند و اتفاقات زیادی در این باره رخ داده که گذشته این افراد را مشخص کرده و گذشت زمان گواه حرف‌های من است. ارتباط پنهانی با برخی مربیان و بازیکنان و یا سیاه‌بازی یا لمپن‌بازی دیگر جوابگو نیست و نمی‌توان با این کارها به موفقیت رسید.

وی در ادامه گفت و گویش ادامه داد: همه کسانی که در فوتبال فعالیت می‌کنند، می‌دانند اگر تیمی که از داوری ضرر کرده و قطعاً هم تیمی بوده که سود هم کرده باشد و این‌طور نبوده که اشتباهات عمدی در کار بوده باشد. من پیش خدا و وجدان خودم راضی هستم که اگر اشتباهی هم در داوری فوتبال انجام دادم کاملاً سهوی و فوتبالی بوده است اما اگر کسی در عالم فوتبال مدرکی دارد که اشتباهی عمدی انجام شده آن را رو کند. ما همیشه تابع قانون بوده و هستیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top