تاریخ انتشار: یکشنبه 1397/12/26 - 10:18
کد خبر: 305877

بیانیه اصحاب رسانه در محکومیت حادثه تروریستی نیوزیلند

هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است و هژمونی غرب در حال رنگ باختن است و اسلام و مسلمانان بی‌شک در هندسه جدید قدرت جهانی نقش برجسته‌ای ایفا خواهند کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، خبرنگاران و اصحاب رسانه کشورمان در بیانیه‌ای، حادثه تروریستی نیوزیلند را محکوم و خطاب به سیاستمداران غربی تاکید کردند: دیر یا زود، آتشی که برافروخته‌اند دامن خود آنان را نیز خواهد گرفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دست پنهان اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی سیاستمداران غربی از دستکش گروه های افراطی نژادپرست مجددا بیرون آمد و جنایت دیگری را رقم زد.

جنایت تروریستی در دو مسجد نیوزیلند بار دیگر واقعیت فرهنگ غربی را نشان داد. آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از این در نامه‌هایی که خطاب به جوانان غربی در پی حوادث تروریستی پاریس صادر کرده بودند از خطر فرهنگ غربی به عنوان فرهنگی که با دو ویژگی ابتذال و خشونت، جنایت می‌آفریند و آفرینشگر تروریست‌هایی است که در بستر آن تربیت  و صلح و امنیت جهانی را به مخاطره می افکنند، یاد کرده و نسبت به آن هشدار داده بودند.

امروز خشم و شعله‌های آتش کینه سیاستمداران غربی از دهانه سلاح هایی که اسلام و مسلمانان مظلوم و بی دفاع را در دنیا هدف قرار داده و می‌‌دهند، به خوبی مشاهده می‌شود. هندسه قدرت جهانی در حال تغییر است و هژمونی غرب در حال رنگ باختن است. اسلام و مسلمانان بی‌شک در هندسه جدید قدرت جهانی نقش برجسته‌ای ایفا خواهند کرد. حوادث منطقه و شکست‌های پی درپی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جبهه مقاومت، این افق نوید بخش را فرا روی مسلمانان و ملت‌های آزادیخواه عالم گشوده است.

به موازات برافتادن نقاب حقوق بشر از چهره لیبرال‌دموکراسی و افشای ماهیت ضد بشری آن، اسلام و مسلمانان پیام آور تعامل صحیح و شرافتمندانه با جهان شده‌اند و در مبارزه‌ای بی‌امان با تروریسم جهانی چه در قالب‌ گروه‌های نژاد‌پرست غربی و چه در قالب گرو‌هک‌هایی مانند داعش و دیگر گروه های دست‌ساخته استکبار و ارتجاع سیاه منطقه‌، صداقت خود در پاسداری از صلح و امنیت جهانی و دفاع از حقوقِ انسان‌ها را به اثبات رسانده است.

ما به عنوان اصحاب رسانه که بنا به وظیفه اطلاع رسانی ناگزیر از انعکاس چنین حوادث دردناکی در رسانه‌ها هستیم، این وقایع تلخ و این روزهای تلخ را با اندوهی بیکران بر صفحه تاریخ ثبت می‌کنیم تا سرخی خون مظلومان عالم، چه مسلمانان مظلومی که اخیرا در عبادتگاه خود در نیوزیلند به خون تپیده‌اند و چه غیر مسلمانانی که پیش از این در هر نقطه ای از جهان هدف تیر بلای تروریست‌ها شدند در سیاهی‌های خشم و کینه  سیاستمداران غربی و حامیان، مشاوران و مباشران این قبیل جنایت‌ها به فراموشی سپرده نشود. به آنها هشدار می‌دهیم که دیر یا زود، آتشی که برافروخته‌اند دامن خود آنان را نیز خواهد گرفت.

ضمن محکوم کردن این جنایت وحشیانه و دردناک و عرض تسلیت به همه مسلمانان جهان خصوصا داغدیدگان در این حادثه‌غم‌بار آرزو می‌کنیم تا در سایه اتحاد و همدلی انسان‌ها شاهد جهانی عاری از خشونت و سرشار از صلح و امنیت برای پیروان همه ادیان باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
صندوق بین‌المللی پول از بهبود نرخ بیکاری در ایران خبر داد
مقایسه ساعت اورینت با سیتیزن
پلیس راهور: از سفرهای غیرضروری در جنوب شرق کشور اجتناب کنید
اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است
بلینکن: تشدید تنش با ایران به نفع آمریکا و اسرائیل نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top