تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/01/05 - 00:46
کد خبر: 306512

ممنوع شدن تردد در چند مسیر گردشگری ایلام

وی تصریح کرد: تردد در نقاطی که احتمال خطر برای مردم و گردشگران داشته باشد جلوگیری می شود، لذا مردم و گردشگران همکاری و همراهی را با مسئولان محلی شهرستان ها داشته باشند و اگر جایی ممانعت شد به خاطر سلامتی خود آنها است.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از مهر، معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: به دلیل بارش های بهاری تا دو روز آینده تردد در چند مسیر گردشگری ایلام ممنوع شده است.

احمد کرمی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر بارش های سیل آسا طی امروز و فردا از همه هم استانی ها و مهمانان نوروزی که وارد استان شدند خواهش داریم به توصیه هایی که از طریق مدیریت بحران و اداره کل هواشناسی اعلام می شود، توجه خاص داشته باشند.

وی افزود: طی فردا بارش های زیادی را در استان به خصوص در مناطق جنوبی که همراه با وزش باد است خواهیم داشت، دستورات لازم به تمامی نیروهای امدادی، بخشداران و فرمانداران داده شده است.

وی تصریح کرد: لذا نیاز است که مردم نیز در این راستا همکاری لازم را داشته باشند و از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند، با توجه به اینکه بخشی از مردم در این ایام دردامن طبیعت چادر برپا کردند حتماً خواهش اکید ما این است که امروز و فردا چادرها را ترک کنند و داخل شهر به منازل خود برگردند.

وی ادامه داد: بسیاری از مسیرهای گردشگری استان در تنگه ها و دره ها قرار دارند، تردد در بخشی از این مسیرها بر اساس ضرورت ممنوع شده است.

وی تصریح کرد: تردد در نقاطی که احتمال خطر برای مردم و گردشگران داشته باشد جلوگیری می شود، لذا مردم و گردشگران همکاری و همراهی را با مسئولان محلی شهرستان ها داشته باشند و اگر جایی ممانعت شد به خاطر سلامتی خود آنها است.

کرمی عنوان کرد: در بعضی از مسیرهای ارتباطی استان ممکن است رانش داشته باشیم و باعث قطع مسیر جاده ها شود، امکانات راهداری و پیمانکاران حوزه راه برای خدمات رسانی مستقر شده است.

وی تصریح کرد: مردم با صبر و حوصله با عوامل مربوطه همکاری داشته باشند، همه کمک کنیم تا شاهد حادثه ای ناگوار نباشیم، برای اسکان اضطراری احتمالی مسافران نیز تمام مساجد، اماکن ورزشی، مدارس، خوابگاه های ادارات در اختیار مسافران در صورت نیاز قرار می گیرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top