تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/01/05 - 01:05
کد خبر: 306515

تحلیل جالب دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره عزل استاندار گلستان؛

۲ سوال دانشجویی از آقای استاندار

۲ سوال دانشجویی از آقای استاندار

واقعا از میان این همه دانش آموخته دانشگاه های برتر کشور نمی شد برای دست کم یکی از مسولیت های این سوپرمن گمنام مورد علاقه هر دو جریان سیاسی یک جایگزین مناسب پیدا کرد؟ آیا وقتش نرسیده جوانان مومن انقلابی پشت پرده سطوح کلان مدیریت، مدیران و صاحب منصبان میان رده را ببینند و به مردم نشان بدهند زیرپوست دیوان سالاری پوسیده کشورمان چه می گذرد؟

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیام مرادی* در مطلبی با انتشار تصویر استاندار عزل شده گلستان در پیچ اینستاگرام خود نوشت: معرفی میکنم؛ شهردار سابق تنکابن! معاون شهرداری تهران در دوره قالیباف! آن هم دو معاونت متفاوت! نامزد لیست اصولگرایان در انتخابات شورای شهر! یکی از گزینه های اصلی شورای شهر اصلاح طلب تهران در دوره جدید! و نامزد شهرداری تهران! معاون وزیر ورزش در دولت روحانی! استاندار گلستان در دولت روحانی! و یکی از اصلی ترین گزینه های ریاست سازمان امور مالیاتی دولت روحانی! من آقای مناف هاشمی را خیلی خوب نمی شناسم! اما

۲ سوال دانشجویی از آقای استاندار

دوتا سوال دارم!:
۱- اولا در دانشگاه چه آموخته و چه تخصص ویژه و جادویی دارد که هم می تواند شهردار باشد، هم مسائل مالیاتی را بررسی کند، هم استاندار باشد و هم در وزارت ورزش مسولیت بگیرد! این به ابتذال کشیدن مدیریت نیست؟ واقعا از میان این همه دانش آموخته دانشگاه های برتر کشور نمی شد برای دست کم یکی از مسولیت های این سوپرمن گمنام مورد علاقه هر دو جریان سیاسی یک جایگزین مناسب پیدا کرد؟ آیا وقتش نرسیده جوانان مومن انقلابی پشت پرده سطوح کلان مدیریت، مدیران و صاحب منصبان میان رده را ببینند و به مردم نشان بدهند زیرپوست دیوان سالاری پوسیده کشورمان چه می گذرد؟

۲- ظاهرا مدیرانی چون مناف هاشمی نقطه تلاقی دو جریان سیاسی کشور هستند! عجب مصیبتی! البته اینکه دو جریان سیاسی کشور آنجا که منافع ملی و حدود شرعی ایجاب می کند همسو عمل کنند و کشور قربانی قدرت طلبی آن ها نشود آروزی همیشگی ماست! اما واقعا مصداق این همسویی استاندار مسولیت ناپذیر گلستان است؟ آیا این اصالت صورت بندی های سیاسی کشور را زیر سوال نمی برد؟

و اما چه باید کرد؟ من می گویم: شفافیت!
سیل جوانان انقلابی باید لایه های پنهان سیاست را بشکند! لیست مدیران در سطوح مختلف با تحصیلات و دانش و تجربه شان در یک سامانه قرار گیرد! آنوقت می شود قانون پایستگی مدیران مسولیت ناپذیر را بهم زد! آن وقت می شود با نیروی آرمانگرایی حلقه های بسته مدیریت را شکست و به ناکارآمدی موجود پایان داد! وقتی لیست های انتخاباتی پشت درهای بسته جلسات محفلی بسته شود باید هم‌ جوان انقلابی پای صندوق رای بدون اطلاع به مناف هاشمی ها رای بدهد! بعد هم که همین ها رای نیاوردند هزینه ی سرخوردگی و درماندگی اش را همان جوان انقلابی می دهد نه امثال مناف هاشمی ها! او اگر در لیست اصولگرایان وارد شورا نشود سرخوردگی ندارد!

بلافاصله با رفقای اصلاح طلب وارد رایزنی شده و اینبار برای شهردار شورای شهر اصلاح طلبان شدن تلاش می کند! این هم اگر نشد با اعتدالی ها می بندد و راهی استانداری و سازمان امور مالیاتی می شود!

گلایه کافی است! این معبر را باید گشود: میز شفافیت

* دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top