تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/01/06 - 17:31
کد خبر: 306673

راه‌اندازی پویش دانشجویی «عید بر آب» برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان

معاون سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از راه‌اندازی پویش دانشجویی « عید بر آب» برای خدمات رسانی به مردم سیل زده گلستان، مازندران و خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی عباسی مسئول گروه جهادی روح الله و معاون سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: گروه جهادی روح الله  بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ازسال ۸۷ تاکنون در استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمانشاه و روستای اسلام آبادسیمان تهران و شهیدهرندی تهران (دروازه غار) تحت عنوان آخرهفته های جهادی به محرومان خدمت رسانی کرده است.

وی افزود: این گروه در زمینه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اشتغالزایی، محرومیت زدایی و... توسط واحد برادران و خواهران به فعالیت پرداخته و در سال۹۷ نیز در جشنواره ملی جهادگران به عنوان برترین گروه جهادی کشور در قشر دانشجویی برگزیده شده است.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: گروه جهادی روح الله در مواقع مختلف با راه اندازی پویش های متفاوت همچون پویش مشق احسان جهت تامین لوازم تحریرمناطق محروم ، پویش نذرکتاب جهت تامین کتاب وایجاد کتابخانه درمناطق محروم، پویش یلدای مهربانی جهت برگزاری جشن در مناطق محروم، پویش اطعام نیازمندان، پویش انفاق صبحانه، پویش نوبهار جهت حمایت ازکالای ایرانی و روستایی با کمک گروه ها و نهادهای مختلف به کمک ولی نعمتان خود شتافته است.

وی یادآور شد: هم اکنون نیز با حادثه دلخراش و اسفناک سیلاب شمال کشور که با بی تدبیری مسئولین امر جهت پیش‌بینی برای مهار مسیل رودخانه‌ها و سر ریز سدهای استان اتفاق افتاده و همچنین باسرعت پایین امدادرسانی در این مناطق و تخصیص بودجه ناکافی جهت رفع این مشکل، این گروه جهت تامین مایحتاج اولیه و ثانویه مردم عزیز گلستان، مازندران و خراسان شمالی به کمک جمعیت مردمی و دانشجویی امام حسن(ع) شتافته تا به مدد دست کریمانه حضرت و با راه اندازی کمپین عید بر آب که تقریبا از اوایل این حادثه راه افتاده است ، مرهمی بر قلب های ناآرام مردم عزیزمان باشد. البته بنده از زحمات هلال احمر، گروه های جهادی و مردمی و نهادهایی که به موقع اقدامات لازم را انجام دادند، تشکر و قدردانی می کنم.

معاون سازندگی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: از روزگذشته افراد گروه جهادی روح الله به کمک دوستانمان در جمعیت امام حسن شتافته تا در گسترش هرچه بیشتر و بهتر این کمپین کمک کنند تا پرچم و بیرقی واحد در جمعیت دانشجویی و جهادی کشور شکل بگیرد.

وی درباره نیازهای اساسی مردم حادثه دیده هم اظهار داشت: این نیازها شامل آب آشامیدنی، لباس گرم، کنسروجات، نان، لوازم بهداشتی، تجهیزات ضروری و کمک های اولیه و... است که با پول پرداختی عزیزان این اقلام خریداری می‌شود.

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: بنده از تمامی گروه های جهادی در بسیج دانشجویی، محلات، اقشار و.. و از تمامی گروه های جهادی و مردم عزیز ایران دعوت می کنم تا به این کمپین بپیوندند تا در سایه کریم اهل بیت و متحد و یکپارچه و بدون وابستگی و اتکا به نهاد و اداره خاصی، این کمک را به مردم عزیزمان برسانیم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top