تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/01/13 - 11:01
کد خبر: 307128

آماده‌سازی ۶۰ کانکس برای کلاس درس در آق‌قلا

وزیر آموزش و پرورش با حضور در منطقه سیل‌زده آق‌قلا گفت: برای دایر شدن کلاس‌های درس، از روش مدارس جایگزین و ۶۰ کانکس موقت استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس میز و نیمکت به همراه کانکس وارد منطقه شده است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده آق‌قلا به ویژه مدارس واقع در آن، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به لطف حضور مسؤولان کشوری و استانی، اقدامات اولیه برای بهبود وضعیت مدارس انجام شد و گزارش‌هایی به بنده از وضعیت مدارس ارائه کردند تا بتوانیم برای شنبه ۱۷ فروردین مدارس آق‌قلا را بازگشایی کنیم.

وی افزود: هر چند اکنون مشکلاتی برای بازگشایی مدارس در موعد مقرر وجود دارد، ولی در صورت آماده نبودن برخی مدارس، می‌توان از کانکس‌ها و سایر مدارس به عنوان جایگزین استفاده کرد تا کلاس‌های آسیب‌دیده مجدداً آماده شوند.

بطحایی ادامه داد: امیدواریم با تلاش مقامات استانی، نیروهای مسلح، بسیج و مردم بتوانیم تا شنبه وضعیت کلاس‌های آسیب‌دیده را بهبود ببخشیم و دانش‌آموزان شروع به تحصیل کنند.

وی اضافه کرد: در جلسه شورای آموزش و پرورش تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر امکان حضور دانش‌آموزان فراهم نباشد، روش‌هایی جایگزین می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند در مدارس شبانه‌روزی یا موقت تحصیل کنند.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به تمامی مردم سیل‌زده در منطقه آق‌قلا گفت: آموزش و پرورش پای کار است تا همه امکانات لازم را از قبیل لوازم‌التحریر، میز و ... برای تحصیل دانش‌آموزان آماده کند.

بطحایی اظهار کرد: براساس گزارش اولیه، حدود ۱۰ مدرسه به دلیل قدمت بالا و ناایمن بودن بر اثر سیل اخیر نیازمند تخریب و بازسازی مجدد هستند و ما نیز به سرعت اقدامات را برای تخریب و بازسازی انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: وقتی ۱۲ تا ۱۳ روز ساختمانی در آب غوطه‌ور باشد، از حیث ایمنی نیاز به بررسی دارد و به احتمال زیاد با مشکل مواجه خواهد شد که نیاز به بررسی ویژه دارد.

وی افزود: ما از روش مدارس جایگزین و ۶۰ کانکس موقت استفاده خواهیم کرد و بر همین اساس میز و نیمکت به همراه کانکس وارد منطقه شده و اعتبارات برای رفع مشکلات در اختیار قرار خواهند گرفت و ما امیدواریم طی روزهای آتی با مشکلی مواجه نشویم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top