تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/01/19 - 20:51
کد خبر: 307799

ارائه دستاوردهای نوآورانه فناوری ملی و بین المللی در اینوتکس ۲۰۱۹

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۹ با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» خردادماه در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ مهدی صفاری نیا در نشست رسانه‌ای هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۱۹) گفت: نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری تاکنون هفت دوره در کشور برگزار شده و اکنون به محلی برای گردهمایی مؤثرترین نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تبدیل شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از هزار شرکت و استارت آپ در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و بیش از ۲۵ هزار نفر از نمایشگاه اینوتکس بازدید کرده‌اند.

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به دستاورد هفت دوره نمایشگاه اینوتکس گفت: طی این هفت سال ۱۴۰ تفاهم نامه منعقد شده و تاکنون ۲۵ کشور در این رویداد حضور یافته‌اند که این نشان دهنده اهمیت اینوتکس از دیدگاه سایر کشورها است.

صفاری نیا افزود: نمایشگاه اینوتکس محلی برای گردهمایی کلیه اجزای اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور و رویدادی برای ملاقات متخصصین و کارشناسان، کارآفرینان، سرمایه گذاران، مخترعان و سیاستگذاران است.

وی با بیان اینکه متوسط سن بازدیدکنندگان ۲۹ سال بوده است، گفت: این عدد نشان می‌دهد جوان‌ها برای نوآوری و فناوری کشور در تلاش هستند؛ بر طبق آمار، ۲۵ درصد از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خانم‌ها و ۷۵ درصد آقایان بوده‌اند.

رئیس با اشاره به شعار اینوتکس ۲۰۱۹ گفت: «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» شعار امسال اینوتکس است و پیش بینی می‌شود تعداد بازدیدکنندگان بیش از ۸ هزار نفر باشد.

وی در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ گفت: این نمایشگاه نوزدهم تا ۲۲ خردادماه در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

در ادامه، اکبر قنبرپور دبیر هشتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس ۲۰۱۹ گفت: پیش بینی شده که بیش از ۴۰۰ شرکت استارت آپ و سرمایه گذار در نمایشگاه اینوتکس حاضر یابند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از ۳۰ رویداد در نمایشگاه اینوتکس دایر شود، گفت: همچنین بیش از ۴۰۰ جلسه B۲B در نمایشگاه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

قنبرپور با اشاره به سه نقطه تمایز نمایشگاه اینوتکس با سایر نمایشگاه‌ها گفت: رویدادهایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شوند، جنبه بازرگانی ندارند و کلیه شرکت‌ها و استارت آپ های حاضر در نمایشگاه بازیگران اصلی اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور هستند.

به گفته وی، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در نمایشگاه اینوتکس به معرفی جدیدترین فناوری‌ها و محصولات دانش بنیان خود بپردارند.

معاون نوآوری پارک فناوری پردیس با اشاره به سه هدف اصلی اینوتکس ۲۰۱۹ گفت: سرمایه گذاری و ارتباط بین سرمایه گذاران داخلی و بین المللی با شرکت‌ها و استارت آپ ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور و استارت آپ های داخلی و بین المللی و همچنین بررسی چالش و تولید محتوا از جمله اهداف اینوتکس ۲۰۱۹ به شمار می‌رود.

به گفته قنبرپور، رویدادهای اینوتکس استیج، اینوتکس پیچ، اینوتکس تلنت، نوآوری نوآورانه، ارائه فناوری از جمله رویدادهای تجاری و ترویجی نمایشگاه اینوتکس امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین کافه سرمایه، پاویون مشاوران، تجربه فناوری، اینوجوان، هاب رسانه‌ای از جمله بخش‌های جانبی نمایشگاه اینوتکس به شمار می‌رود.

قنبرپور با بیان اینکه پیش بینی شده ۲۰ کشور خارجی محصولات خود را در نمایشگاه اینوتکس به نمایش بگذارند، گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تا پنجم اردیبهشت ماه برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top