تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/01/19 - 22:25
کد خبر: 307808

اختصاص بخشی از حقوق دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد به سیل‌زدگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از اختصاص بخشی از حقوق دانشگاهیان برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مظاهر نیکخواه، رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد در نشست  با استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از اختصاص بخشی از حقوق دانشگاهیان برای کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان خبر داد.

نیکخواه اظهارکرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال رونق تولید و مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه، کمک‌های جمع‌آوری شده کارکنان و استادان برای سیل‌زدگان استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و حتی چهارمحال وبختیاری صرف خرید محصولات کارخانه‌های تولیدی در چهارمحال و بختیاری می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی مردمی است، بیان کرد: با توجه به تأکید رئیس هیئت مؤسس و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر کمک همه‌جانبه به سیل‌زدگان، این دانشگاه با هماهنگی‌های انجام شده با استانداری و ستاد بحران استان، آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در اختیار کمک به همنوعان مناطق سیل‌زده کشور اعلام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در ایام نوروز هم با هماهنگی با بیمارستان کاشانی شهرکرد، آمادگی خود را برای اسکان همراهان هموطنان بیمار در خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اعلام کرده بود.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: رشد و توسعه دانشگاه تکلیفی بزرگ است که مسئولان دانشگاه باید برای کمک به جامعه این فرصت را در اختیار استادان و کارکنان قرار دهند.

قاسمی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بین مراکز آموزشی چهارمحال و بختیاری از نظر جمعیتی خانواده‌ای بزرگ و رتبه نخست را داراست، انتظار می‌رود در بحث کمک‌رسانی به هم‌نوعان خود در مناطق سیل‌زده کشور هم رتبه نخست را به خود اختصاص دهیم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید تاکید کرد: سال جدید باید تمام تلاش ما در راستای تجاری‌سازی علم و تولید محصول باشد و بتوانیم با به‌کارگیری امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه در بحث رونق تولید حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی گفت: در سال جدید سعی کنیم حس همکاری، برادری و باهم بودن را بیشتر تمرین کنیم و در نظر داشته باشیم این اتفاقاتی که ابتدای سال افتاد، گوشزدی بود که با هم و در کنار هم باشید و به دیگران کمک کنید که البته مردم تا الان حس نوع‌دوستی و کمک به همنوع را نشان داده‌اند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top