تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/01/20 - 11:33
کد خبر: 307903

علی نائیج مدیر مرکز مشاوره تلفنی گروه مالیم

ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که یک فرد می تواند در طول زندگی خود بگیرد و حتما نیازمند مشورت با یک فرد کاملا مطمعن است. فردی که از تمامی مسائلی که ممکن است پیش بیاید آگاهی داشته باشد و تجربه کافی را در این امر داشته باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: علی نائیج و سید محسن موسوی موسسین مرکز مشاوره روانشناسی تلفنی گروه مالیم به این نکته اشاره دارند که : در ایران خانواده مهمترین نهاد به حساب می آید و با اینکه اجتماع خیلی کوچکی است اما تاثیر بسیاری بر جامعه دارد. تربیت ابتدایی افراد جامعه از خانواده شروع می شود و مقدمات اولیه پیشرفت و شکوفایی افراد جامعه در خانواده ایجاد می شود. اکثر افراد موفق یک جامعه در خانواده هایی رشد کرده اند که دارای اصول اخلاقی بودند و سرپرست خانواده فردی مطلع و با تجربه بوده است و توانسته افرادی سودمند برای جامعه را تربیت کند.

نقش مشاور در تربیت افراد خانواده
در هر خانواده شخصی از بزرگان خانواده نقش سرپرست و مدیر خانواده را بر عهده دارد. برای آن شخص تربیت افراد خانواده و تامین ارامش روحی و روانی آنها و گرم نگه داشتن کانون خانواده از همه چیز مهمتر است و همیشه برای سالم و پایدار نگه داشتن خانواده خود نگران است. به همین خاطر سعی دارد بهترین روش ها و اصول اخلاقی را بکار گیرد اما این کار بدون داشتن دانش و تجربه کافی امکان پذیر نیست . برای دانستن و به کار گیری بهترین روش های تربیتی توصیه می شود به فردی مراجعه کنیم که در این زمینه تحصیلات و اطلاعات کافی دارد.

روش کار مشاوران
مشاوران با توجه به تحصیلات و دانشی که در زمینه خانواده و تربیت افراد دارند به شما رفتارهایی را که باید نسبت به افراد خانواده خود داشته باشید می آموزند و می توانند شما را از نتیجه هر گونه رفتار های مثبت یا منفی آگاه کنند و عکس العمل هر یک از افراد خانواده را در مقابل این رفتار ها حدس بزنند تا شما رفتارهای خود را با اطلاع و از روی آگاهی انجام دهید. همچنین در هنگامی که هر یک از افراد خانواده به بحران های اجتماعی دچار می شود سرپرست خانواده می تواند با مراجعه به مشاوره تلفنی خانواده و کمک او افراد را از این بحران خارج نماید.

یکی از اقدامات مهمی که قبل از گرفتن هر تصمیم باید انجام شود مشورت کردن است. مشورت کردن باعث می شود تا شما از انجام کار خود مطمعن شوید و اگر اصولی باشد می تواند جلوی هرگونه پشیمانی و ناراحتی را که بعدا ممکن است پیش بیاید را بگیرد. حتی اکثر افراد بزرگ جهان و سرمایه داران مشاوری دارند که به آنها در کوچک ترین کارهایشان مشاوره می دهد . حال به ازای مهم بودن کار یا عملی که می خواهید انجام دهید کیفیت مشورت کردن و ادمی که می خواهید از او مشورت بگیرید اهمیت پیدا می کند .ارگر بتوانید با یک مشاوره روانشناسی صحبت کنید و مشاوره های لازم را دریافت کنید می توانید گام های خود را در راستای زندگی شاد تر محکم تر بردارید.

گروه مشاوران مالیم به شما در این راه کمک می کنند.

کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر کشور با شماره تلفن 43 52 907 909 تماس حاصل فرمایید.

اهمیت مشاوره خانواده در ازدواج
ازدواج یکی از مهم ترین تصمیم هایی است که یک فرد می تواند در طول زندگی خود بگیرد و حتما نیازمند مشورت با یک فرد کاملا مطمعن است. فردی  که از تمامی مسائلی که ممکن است پیش بیاید آگاهی داشته باشد و تجربه کافی را در این امر داشته باشد. هرگونه اشتباه در گرفتن این تصمیم مهم ممکن است زندگی شما را تحت تاثیر قرار دهد و آن را به تباهی بکشاند. به همین دلیل توصیه می شود قبل از ادواج به مشاوران مراجعه کنید زیرا آن ها بهتر از هرکس می توانند شما را در گرفتن این تصمیم مهم یاری کنند و شما می توانید به راحتی به کمک و مشورت آن ها اطمینان کنید.همچنین می توانند برای دریافت مشاوره اسان تر و راحت تر طریق تماس تلفنی با مشاوره ازدواج راهنمایی های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اقدامات مشاوران خانواده پیش از ازدواج
مشاوره قبل از ازدواج شامل شناسایی زوجین و کمک به انتخاب درست درباره شریک زندگی می باشد. مشاوره خانواده ابتدا با تست هایی شخصیت هر دو طرف را می شناسند سپس معیار ها و اهداف هر کدام را بررسی می کنند. سپس با توجه به بررسی های انجام شده می وانند تشابهات و تفاوت های هر دو طرف را تشخیص دهند و خطرناک بودن و آسیب های آنها را در طول زندگی برای شما بیان کنند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top