تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/01/20 - 15:13
کد خبر: 307926

بیانیه پایانی دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع حمایت از سپاه پاسداران

در بخشی از این بیانیه آمده است: اینک اما شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و رو به افول آمریکا از سپاه پاسداران و محور مقاومت در عرصه های مختلف آن‌قدر برای این شیطان بزرگ پر هزینه و دردناک بود که بر خلاف تمامی قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشجویان دانشگاه شریف در پایان تجمع حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای را صادر کردند.

متن این بیانیه را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

:وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ

قریب به چهل سال از صدور فرمان امام راحل، بزرگ پاسدار آرمان های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران میگذرد و در طول این دوران با برکت ما ایرانیان و سایر ملل مقتدر و مظلوم عالم شاهد نمایان شدن جلوات گوناگون این تدبیر هوشمندانه بوده ایم تا آنجا که این شجره ی ریشه دوانده در خاک مقدس ایران توانسته امید و ملجاء مستضعفین عالم و خار چشم دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بوده و شاخه ها و شکوفه های اقتدار و مبارزه با استکبارش در میان سایر ملت ها هم به ثمر بنشیند.

پر واضح است که در هر کشور نیروهای مسلح تضمین‌کننده استقلال و امنیت آن کشورند و طبق قوانین بین المللی باید مورد احترام و تایید تمامی دولت ها باشند. در این میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تفاوتی معنادار نسبت به سایر ارتش های جهان نه تنها توانسته شکوه و عظمت ایران عزیز اسلامی را تامین و تضمین کند بلکه در طول این دوران با برکت ضامن امنیت و اقتدار مسلمانان جهان و سپر محکمی در مقابل زیاده‌خواهی ها و زور گوئی های کودک کشان عالم بوده است.

اینک اما شکست‌های پی‌درپی ابرقدرت پوشالی و رو به افول آمریکا از سپاه پاسداران و محور مقاومت در عرصه های مختلف آن‌قدر برای این شیطان بزرگ پر هزینه و دردناک بود که بر خلاف تمامی قواعد بین‌المللی نیروی رسمی نظامی یک کشور را تروریست نامید.

روز گذشته شاهد آن بودیم که مادر تروریست‌های جهان پس از مشاهده اقتدار بی‌نظیر نیروهای مؤمن سپاه در عرصه های ملی و فرا ملی که تماما بر اساس موازین جامعه اسلامی ایران و قوانین مورد تایید نهاد ها و جوامع بین المللی به نتیجه رسیده است و از سوی دیگر شدت علاقه و ارادتی که به این نهاد در میان ملل مختلف از ایران و سوریه و عراق تا لبنان و فلسطین و یمن و بحرین وجود دارد، برای جلوگیری از رشد روزافزون قدرت موشکی، آفندی و پدافندی جمهوری اسلامی ایران، بزرگ‌ترین قاتل تروریست‌های جهان را تروریست اعلام کرد! این‌گونه رفتارهای غیرمتعارف و خلاف عقلانیت، علاوه بر اینکه با هدف ایجاد نمایش مضحک تبلیغاتی و رسانه ای ترتیب داشته داده شده؛ دست‌وپا زدن‌های قبل از افولی است که آمریکائی‌ها با یاغی‌گری و قلدرمآبی سعی در بازپس‌گیری وجهه ازدست‌رفته‌ شان دارند.

اما بر خلاف تصوراتشان این تصمیم احمقانه و جاهلانه که بی شک برآمده از ترس و وحشت محور غربی عبری عربی بوده و مانند اقدام کور کارتر رییس جمهور سابق آمریکا که سال ۵۹ در چنین روزی به قطع روابط سیاسی ایران و آمریکا منجر شد، نتیجه ای جز بدنام کردن و انزوای_بیشتر جهانی آمریکا و در هم پیچیده شدن قریب الوقوع طومار رژیم غاصب صهیونیستی به بار نمی آورد زیرا بازیگران منطقه‌ای و قدرت محور مقاومت از امروز لحظه‌ای آرامش برای نظامیان و پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه غرب آسیا و دولت منحوس صهیونیستی نخواهد گذاشت.

امت_حزب‌الله_دانشگاه صنعتی شریف در پایان تجمع اعتراضی و حمایتی خود ، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله و روز پاسدار به ملت مسلمان ایران و همه آزادیخواهان جهان و به ویژه سپاهیان عزیز و جان بر کف اسلام که بسیاری از آنان روزهاست مشغول خدمت رسانی به #هموطنان_سیل‌زده مان در جای جای این کشور هستند، این اقدام احمقانه جهانخوار اعظم را به آنان #تبریک گفته و توفیقات روز افزونشان را در عرصه های مختلف #ملی و #فراملی از خداوند بزرگ خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله
بیستم فروردین ماه ۱۳۹۸

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top