تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/01/26 - 10:31
کد خبر: 308619

رئیس پلیس آگاهی: هیچ‌ ناامنی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

سردار حسن‌خانی گفت: با توجه به طرح‌های اجراشده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

 به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن حسنخانی ضمن ابراز همدردی با مردم سیلزده کشور اظهار کرد: پلیس آگاهی با حضور مقتدرانه و اعزام گشتهای محسوس و غیرمحسوس، نقش مهمی در صیانت از اموال سیلزدگان ایفا کرده و هرگونه اقدام سارقان در دستبرد به اموال مردم را خنثی میکند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق سیل‌زده با تدابیر فرمانده ناجا انجام شده است، افزود: با توجه به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر امدادرسانی حداکثری تمام نیروی مسلح در مناطق سیل زده، پلیس آگاهی نیز از ساعات اولیه حادثه در کنار مردم بوده و با تمام توان، تجهیزات و امکانات برای امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه تاکنون رخداد امنیتی و ناامنی نگران کنندهای گزارش نشده، گفت: با توجه به طرح های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: پلیس آگاهی با ارائه خدمات متنوع به شهروندان و رسیدگی فوری به پروندههای قضایی، تلاش خود را دوچندان کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

حسن‌خانی تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی را مثالزدنی عنوان کرد و یادآور شد: پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، صیانت از اموال و اثاثیه مردم را همچنان دنبال کرده و اجازه کوچکترین ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهد.

این مقام ارشد انتظامی به شهروندان توصیه کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز شناخته شده اهدا کنند و به اخبار نامعتبر و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top