تاریخ انتشار: 13 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3087

سیگنال‌های آشوب ارسالی از الجزیره و العربیه

رسانه های یاد شده برای رسیدن به مقاصد مذموم خود و القاء ایجاد آشوب درتهران، از گروه اندک اغتشاشگران که تعداد آنان به هزار نفر نیز نمی رسید، به عنوان مردم تهران ؟! یاد می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا حاکیست، برخی از این رسانه ها ازجمله العربیه ، الجزیره ، بی.بی.سی ، سی.ان.ان و فرانس 24 با پخش گزارشها و تصاویری غیرواقعی از راهپیمایی امروز (چهارشنبه) مردم تهران به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی درصدد القای ناآرامی و خشونت پلیس علیه مردم شدند.

این درحالیست که درگزارشهای این رسانه های خارجی به حضور دهها هزار مردم تهران درحمایت از دولت و اعتراض به استکبار جهانی کمتر اشاره شد.

رسانه های یاد شده برای رسیدن به مقاصد مذموم خود و القاء ایجاد آشوب درتهران، از گروه اندک اغتشاشگران که تعداد آنان به هزار نفر نیز نمی رسید، به عنوان مردم تهران ؟! یاد می کنند.

العربیه و الجزیره درخبرهای هماهنگ خود و با استناد به منابع خود در تهران به عنوان شاهد عینی درجهت خط دهی به اغتشاشگران عمل می کنند.

این شبکه ها می گویند که در فلان نقطه از تهران درگیری بوجود آمده است و یا قرار است در نقطه دیگری تجمع و تظاهرات برگزار شود که این اطلاع رسانی و حضور پررنگ عوامل اغتشاش در نقاط مذکور در تهران حکایت از آن دارد که اغتشاشگران از خارج از ایران رهبری وهدایت می شوند و عمده جریان ازدست عواملی مانند کروبی و موسوی خارج شده است.

شبکه های خبری موصوف راهپیمایی هزاران نفر از مردم تهران در محکومیت استکبار جهانی را در اولویت های آخر خبری خود قرارداده و به شعارهای ضدآمریکایی و تعداد راهپیمایان اشاره نمی کنند.

چند نمونه از این گزارشات بدین شرح است:
**خبرنگار الجزیره در تهران گفت: «تجمع های پراکنده و سپس درگیری هایی در خیابانی در تهران در جریان است که این خیابان بین میدان ولی عصر و میدان هفت تیر قرار دارد. هواداران مخالفان در جریان این تجمع ها سطل های زباله را آتش زدند و به سوی نیروهای امنیتی سنگ پرتاب کردند، پلیس هم کوشید با استفاده از باتوم و گاز اشک آور تجمع کنندگان را پراکنده کند.»

**العربیه نیز در حالی که کروبی اساسا در هفت تیر حاضر نشده بود، گفت :« مهدی کروبی نیز در تظاهرات میدان هفتم تیر تهران شرکت کرد و اصلاح طلبان با هواداران احمدی نژاد درگیر شدند. این در حالی است که گروههای دیگری از اصلاح طلبان در مقابل دانشگاه تهران تظاهرات کردند و دانشجویان دانشگاه آزاد نیز در بین تدابیر شدید امنیتی با شعار "دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد" تظاهرات کردند.»

**خبرگزاری آسوشیتدپرس از تهران گزارش داد:‌شاهدان می گویند نیروهای امنیتی ایران با معترضین جناح مخالف در بخشی از تهران درگیر شده اند.

**خبرگزاری رویترز به نقل از پایگاه اینترنتی اصلاح طلب "موج کمپ" گزارش داد:‌ پلیس ایران به سوی طرفداران میرحسین موسوی در میدان هفت تیر شلیک کرد که طی آن تعدادی از مردم مجروح شدند.(این درحالی است که غیر از شلیک گاز اشک آور تیراندازی دیگری صورت نگرفته است)

**شبکه تلویزیونی بی.بی.سی با قطع برنامه های خود اعلام کرد که طبق اخبار رسیده، پلیس در مراسم امروز تهران گاز اشک آور شلیک و چندین نفر را در مرکز شهر تهران دستگیر کرد.

**جروزالم پست نوشت: تظاهرات ضد دولتی ایران در روز چهارشنبه در شهر تهران؛ با تیراندازی و مجروح شدن افرادی همراه بود.

همانطور که از گزارشات فوق مشهود است شبکه های خارجی هیچ اشاره ای به اصل حضور حماسی مردم در 13 آبان نداشته و صرفا با احساسی کردن فضا و انتشار اخبار کذب سعی در دامن زدن بیشتر به این حوادث بودند.

گفتنی است مردم ایران اسلامی امروز با راهپیمایی باشکوه خود ،دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را باردیگر مایوس کرده و پیامی صریح و شفاف به سران فتنه و اغتشاش دادند.

آنان با حضور گسترده و چشم گیر خود با آرمانهای والای نظام مقدس و مقام معظم رهبری و دولت منتخب مردم تجدید میثاق کردند.

13 آبان 1358 و به دنبال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ، سفارت آمریکا درتهران که به لانه جاسوسی علیه انقلاب تبدیل شده بود ، به دست دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

ازاین لانه جاسوسی اسنادی بدست آمد که بیانگر عمق توطئه گری و خباثت دولت آمریکا علیه مردم رنج کشیده ایران بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top