تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/02 - 18:58
کد خبر: 309352

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای (معرفی سایت)

شما در یک پرونده کاری می توانید چندین آرت بورد بسازید و طرح های مختلف را در یک فایل PSD کار کنید. در این دوره تمام تنظیمات آرت بورد را خواهید آموخت و این قسمت را بطور کامل یاد خواهید گرفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: در این مطلب می خواهیم سایتی را به شما معرفی کنیم که می توانید آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه ای را بصورت فارسی در آن مشاهده کنید.

نام این وب سایت یوکسیم است! این وب سایت تولید کننده بهترین دوره فیلم های آموزشی است. آموزش هایی که به راحتی با آن ها می توانید نرم افزار های مختلفی را یاد بگیرید.

اینجا برخی از دوره های آموزشی این وب سایت را به شما معرفی می کنیم.

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای (معرفی سایت)

Photoshop چیست؟
فتوشاپ نام یکی از بهترین نرم افزار های شرکت ادوبی است که محبوبیت بسیاری دارد. با این نرم افزار بسیار کاربردی شما می توانید هر نوع تصویری را ویرایش کنید و یا عناصر گرافیکی طراحی کنید. نرم افزار کامل که با یادگیری آن، دیگر نیاز به نرم افزار دیگری برای ویرایش تصاویر نخواهید داشت.

برخی از کارهایی که می توانید با فتوشاپ انجام دهید:

  • ویرایش حرفه ای تصاویر
  • ساخت افکت های تصویری
  • ساخت افکت های متنی دو بعدی و سه بعدی
  • تغییر سایز و فرمت تصاویر
  • برش تصاویر
  • روتوش و تغییر چهره
  • بازسازی تصاویر خراب شده یا قدیمی
  • رنگی سازی تصاویر سیاه و سفید
  • طراحی گرافیک
  • طراحی لوگو و بنر های تبلیغاتی
  • هر نوع طراحی مخصوص چاپ

این ها تنها گوشه ای از هزاران کاری است که با نرم افزار فتوشاپ می توانید انجام دهید.

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای (معرفی سایت)

آموزش فتوشاپ مقدماتی
در دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی یوکسیم شما به راحتی می توانید مفاهیم اولیه نرم افزار فتوشاپ را یاد بگیرید. ابتدا کار خود را با آشنایی با محیط این نرم افزار شروع می کنید، سپس پنل مهم لایه ها را می آموزید و با ابزار های مختلف فتوشاپ آشنا می شوید.

پنل لایه ها یکی از مهم ترین بخش های نرم افزار فتوشاپ است که تمام کار شما در آن قسمت انجام می شود. شما با ساخت لایه های جدید می توانید طرح های مختلف را به پروژه خود اضافه کنید و با ابزار های فتوشاپ به روی هر یک از لایه ها کار کنید.

در این دوره با تمام ابزار های فتوشاپ کار خواهید کرد و نحوه کار هر یک را می بینید! در آخر کمی با ماسک ها در فتوشاپ آشنا می شوید و تغییر سایز یا برش تصاویر را نیز یاد می گیرید.

آموزش فتوشاپ متوسط
پس از اتمام سطح مقدماتی، حتما دوره سطح متوسط نرم افزار فتوشاپ را در یوکسیم مشاهده کنید. دوره ای با کیفیت به مراتب بالا تر و مباحث بسیار بیشتر!

شما در این دوره با آرت بورد ها، انتخاب و جداسازی بخشی از تصویر، پنل مهم Adjustment، شکل ها، براش، متن، اسمارت آبجکت و اکشن آشنا خواهید شد و با هر یک کار خواهید کرد.

شما در یک پرونده کاری می توانید چندین آرت بورد بسازید و طرح های مختلف را در یک فایل PSD کار کنید. در این دوره تمام تنظیمات آرت بورد را خواهید آموخت و این قسمت را بطور کامل یاد خواهید گرفت.

همچنین روش های مختلف جدا سازی قسمتی از تصویر را مشاهده خواهید کرد که از طریق ابزار های متفاوتی در فتوشاپ قابل انجام است.

پنل Adjustment هم که مهم ترین پنل فتوشاپ برای ایجاد افکت های مختلف و اصلاح رنگ بندی تصاویر است را کامل یاد میگیرید.

کیفیت دوره های اموزشی
دوره های انلاین یوکسیم با فرمت Mp4 و کیفیت بالای 720p HD قابل مشاهده هستند. شما می توانید هر یک از ویدیو های آموزشی را آنلاین مشاهده کنید، یا برای مشاهده آفلاین بروی سیستم خود با لینک مستقیم دانلود کنید. آموزش ها تماما استاندارد می باشند و هر بخش آموزش داده شده را  به زبان ساده و راحت خواهید آموخت.

آموزش فتوشاپ مقدماتی تا حرفه‌ای (معرفی سایت)

چطور بیشترین بهتره را از این آموزش ها ببریم؟
سعی کنید هر ویدیو آموزشی را که مشاهده می کنید در کنار آن نرم افزار فتوشاپ را باز کنید و تمرین کنید. بدون تمرین هیچ گاه پیشرفت نخواهید کرد. همچنین مطمئن شوید که هر روز حداقل 2 یا 3 ویدیو آموزشی را مشاهده می کنید و هر روز حداقل 1 ساعت با این نرم افزار کار می کنید. شما باید بطور پیوسته تمرین کنید و هیچ گاه دست از تمرین نکشید.

نرم افزار فتوشاپ بسیار گسترده است و بخش های بسیاری دارد، برخی آسان و برخی دشوار. به یادگیری این نرم افزار در سطح مبتدی قانع نباشید و تمام بخش های این نرم افزار را یاد بگیرید. با یادگیری کامل شما مهارتی بدست می آورید که می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید. حتی می تواند کار تمام وقت شما  شود.

در کنار نرم افزار فتوشاپ سعی کنید نرم افزار های دیگری مثل پریمیر و افتر افکت یا ایلوستریتور را نیز یاد بگیرید. نرم افزار هایی که واقعا قدرتمند و کاربردی که در کنار هم به تمام نیاز های شما در دنیای کامپیوتر پاسخ خواهند داد. بطور مثال با مشاهده آموزش موشن گرافیک و یادگیری موشن در نرم افزار افتر افکت شما به راحتی می توانید در زمینه تبلیغات ویدیویی شروع به کار کنید و سفارشات مختلفی که در این زمینه وجود دارد را برای خود جذب کنید.

موشن گرافیک نوعی انیمیشن سازی است که در آن تصاویر، آیکون ها، متن ها و سایر عناصر گرافیکی به حرکت در آورده می شوند تا داستان یا سناریوی تبلیغاتی ای را به نمایش در بیاورند. شما به کمک موشن گرافیک می توانید تیزر های تبلیغاتی بسازید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
مهدی قاسمی
1399/03/01 - 18:28

سلام
آدرس سایت یوکسیم چی هستش؟
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top