تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/02/03 - 11:12
کد خبر: 309471

امیر نوعی؛

وظیفه این روزهای رسانه ملی

وظیفه این روزهای رسانه ملی

پروژه انزوای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران توسط آمریکا رقم خورده است و در وضعیتی که مردم ایران درگیر سیل در مناطق مختلف کشور هستند این پروژه با کمک افراد داخل و خارج از کشور در حال انجام است.

خبرنامه دانشجویان ایران: امیر نوعی*// فضای رسانه ای بعد از سیل اخیر هنوز برای مردم غبار آلود است.در شرایط فعلی تهیه گزارشی جامع و کامل و مستند از اتفاقات مناطق سیل زده و خدمات ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مردم این مناطق بسیار ضروری است. این گزارش باید توسط صداوسیما به اطلاع مردم برسد.

پروژه انزوای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران با تروریستی اعلام شدن سپاه پاسداران توسط آمریکا رقم خورده است و در وضعیتی که مردم ایران درگیر سیل در مناطق مختلف کشور هستند این پروژه با کمک افراد داخل و خارج از کشور در حال انجام است.

نکته قابل تامل اینکه افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نقش پررنگی در انتخاب آقای روحانی داشتند امروز درحال پمپاژ نفرت علیه سپاه و ارتش در میان ملت اند.این افراد عموما ساده لوح هستند و بی اطلاعی آنها و اثر پذیری لحظه ای آنها از رسانه های مختلف موجب ته کشیدن اعتبارشان در میان ملت خواهد شد،از طرفی مجاهدت نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی به مردم سیل زده باعث افزایش علاقه مردم به این ید واحده انقلاب اسلامی شده است و نظر گروه های بی تفاوت نسبت به آنها را به شدت جلب کرده است و این مهم برای انزوای این افراد ساده لوح و کارفرمایانشان کافی است.

در شرایط فعلی اگر سپاه و ارتش نتوانند روایت جامع و کامل و مبتنی بر حرف حق به مردم ارائه دهند ممکن است در آینده ای نه چندان دور ضربه سنگینی از دشمن دریافت کنند و پروژه انزوای آنها به مراحل خطرناکی برسد.

در همین راستا پیگیری هایی که انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر طی چند روز اخیر از نهاد ها و موسسات و سازمان های مختلف انجام داده است حضور تیم های مستندسازی و روایتگر در مناطق سیل زده تقریبا مناسب است ولی نیاز به حضور فعال تر و بلند مدت تر بسیار احساس میشود که امیدواریم این حضور توسط همه دستگاه ها و گروه های رسانه ای انقلابی از جمله صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار پررنگ تر از این باشد.

*دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top