تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/02/03 - 16:50
کد خبر: 309499

در جوابیه دانشگاه آزاد به خبر خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

تغییر ساختار دانشگاه دلیل جابجایی رهایی بوده است

در قسمتی از این جوابیه آمده است: پس از ابلاغ ساختار جدید، دکتر رهایی همکاری کاملی تا انتخاب معاونان جدید داشتند اما به دلیل ماموریت علمی که در بیرون از دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار شدند و همچنین به دلیل شرایط جسمی از معاونت این دانشگاه استعفا دادند، لذا خبر عزل آقای دکتر رهایی که در این سایت خبری منتشر شده، کذب محض است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، دانشگاه آزاد اسلامی پیرو انتشار خبری تحت عنوان «با حکم طهرانچی؛ رهایی عزل شد» جوابیه ای صادر کرد که متن آن به قرار زیر می باشد:

بسمه تعالی

مدیریت محترم سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران

باسلام
احتراما پیرو انتشار خبری تحت عنوان «با حکم طهرانچی؛ رهایی عزل شد» مورخ 1/2/1398 با شناسه خبری 309219، به اطلاع می رساند این خبر کذب محض است و جهت تنویر افکار عمومی و مخاطبین محترم سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران، مطابق این جوابیه اعلام می دارد؛

1- خبر منتشر شده در سایت خبری خبرنامه دانشجویان ایران با عنوان «باحکم طهرانچی؛ رهایی عزل شد» کذب است در نمودار سازمانی جدید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی معاونت های آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهش و فناوری در ذیل معاونت های موضوعی خود، یعنی معاونت علوم انسانی و هنر ، علوم پزشکی و علوم مهندسی و کشاورزی قرار گرفته است .

2- با توجه به تغییر ساختار سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از دکتر علیرضا رهایی برای تصدی معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دعوت به عمل آمده و این تمایل از سوی رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی وجود داشت که همکاری اثر بخش دکتر رهایی در عرصه مدیریتی دانشگاه ادامه داشته باشد .

3- پس از ابلاغ ساختار جدید، دکتر رهایی همکاری کاملی تا انتخاب معاونان جدید داشتند اما به دلیل ماموریت علمی که در بیرون از دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار شدند و همچنین به دلیل شرایط جسمی از معاونت این دانشگاه استعفا دادند، لذا خبر عزل آقای دکتر رهایی که در این سایت خبری منتشر شده، کذب محض است.

4- حضور دکتر رهایی در دانشگاه آزاد اسلامی دوران موفقی برای معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این مجموعه به شمار می آید و ایشان در این مدت خدمات و تلاش های زیادی در تهیه سند آمایش آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بازنگری سر فصل رشته ها ، راه اندازی سامانه های جدید آموزشی ، فراخوان و جذب اعضای هیات علمی متخصص و انقلابی و ماموریت های محوله داشتند که جای تقدیر دارد .

اما بر اساس ماده 23 قانون مطبوعات جمهوری اسلامی نسبت به درج این جوابیه در خروجی آن سایت خبری اقدام فرمایید در غیر اینصورت دانشگاه آزاد اسلامی به منظور احقاق حقوق خود از مراجع قانونی اقدام می کند .

رضا همدانچی
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top