تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/02/04 - 12:45
کد خبر: 309623

۳۰۰ کاروان دانشجویی به عتبات عالیات اعزام شدند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: تا امروز بیش از ۳۰۰ کاروان دانشجویی و بالغ بر ۱۲هزار دانشجو در دوره بیستم اعزام دانشجویی، به عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا فقیهی در گفتگو با خبرنگار آنا، درباره روزهای پایانی بیستمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: ۸ اردیبهشت آخرین گروه‌های دانشجویی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند و نهایتاً در ۱۵ اردیبهشت و قبل از شروع ماه مبارک رمضان تمامی گروه‌های دانشجویی به کشور باز خواهند گشت.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور بیان کرد: در حال‌حاضر روزانه ۴ کاروان از دانشگاه‌های مختلف کشور به عتبات اعزام می‌شوند و از ابتدای بهمن ۹۷ تا امروز بیش از ۳۰۰ کاروان دانشجویی و بالغ بر ۱۲هزار دانشجو در دوره بیستم عتبات دانشگاهیان اعزام شدند و در ماه مبارک رمضان برای دوره بیست و یکم  اعزام دانشجویان برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در ماه شعبان برنامه‌های بسیار خوبی توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد و دانشجویان از این برنامه‌ها استقبال کردند. از جمله برنامه‌های این ستاد در اعیاد شعبانیه، می‌توان به مراسم تقدیر از دانشگاهیان حافظ نهج البلاغه در نجف اشرف، اردوی قم-جمکران ویژه کاروان عتبات دانشگاهیان تهران، مراسم روح‌بخش دعای کمیل با حضور زائرین دانشگاهی در کاظمین، تجلی اربعین در نیمه شعبان با برپایی موکب‌های پذیرایی از زائران سیدالشهدا (ع)، مراسم جشن با شکوه شب نیمه شعبان در حرم امام حسین(ع)، مراسم قرائت دعای ندبه و جشن میلاد امام زمان (عج) در مسجد سهله و مراسم قرعه کشی طرح آموزش مجازی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان اشاره کرد.

فقیهی در پایان بیان کرد: مراسم تقدیر از دانشگاهیان حافظ نهج البلاغه برای اولین بار در دوره‌های اعزام دانشجویان به عتبات عالیات انجام شده بود. این طرح باعث ایجاد انگیزه در دانشجویان برای حفظ کلام مولا امیرالمؤمنین علی (ع) شد فلذا از دوره بعد طرح حفظ و انس دانشجویان با نهج‌البلاغه را به‌صورت جدی‌تر دنبال خواهیم کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top