تاریخ انتشار: شنبه 1398/02/07 - 14:42
کد خبر: 309947

در نشست بانک ملت و ستاد عتبات دانشگاهیان مطرح شد؛

دستور العمل وام عتبات دانشگاهیان در سال جاری به زودی ابلاغ می‌شود

نشست ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بانک ملت به منظور پرداخت وام عتبات برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا فقیهی؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به همراه معاونین ستاد با دکتر بیگدلی؛ مدیر عامل بانک ملت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در مجموعه بانک ملت برگزار شد، بیگدلی مدیر عامل بانک،  جعفرلو؛ معاون بانکداری شرکتی، دکتر دیبایی، معاون اعتبارات و جمعی از مدیران ارشد بانک و مسئولین ستاد حضور داشتند.

در ابتدا، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛ رئیس ستاد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، از همکاری صمیمانه بانک ملت در اعطای وام به زائرین عتبات دانشگاهیان در سراسر کشور تقدیر و قدردانی کرد و گزارشی از اعزام دانشگاهیان در بیستمین دوره ارائه داد.

حجت الاسلام فقیهی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی، از همکاری شعب بانک ملت در استان‌ها تشکرکرد و گفت: در مجموع۲۸میلیارد تومان وام قرض الحسنه به زائرین دانشگاهی تعلق گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

رئیس ستاد در ادامه با اشاره به نقش ارزنده بانک ملت در ارائه تسهیلات و خدمات فرهنگی بانک ملت، درخواست ابلاغ دستورالعمل سال۹۸را ارائه داد.

محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد ضمن تشکر از همکاری بانک ملت در تهران و استان‌ها گفت:بسیاری از زائرین دانشگاهی موفق به دریافت وام عتبات شدند و شعب بانک، همکاری مناسبی با زائرین دانشگاهی داشتند. پیشنهاد ستاد در سال جاری اعطای وام یک میلیون تومانی اربعین دانشگاهیان و وام دو میلیون تومانی برای سفر‌های زمینی و سه میلیون تومانی برای سفر‌های هوایی عتبات دانشگاهیان مطرح شد و با موافقت مدیران بانک همراه شد تا پس از تصویب هیئت مدیره به شعب سراسر کشور ابلاغ شود.

در ادامه، دکتر بیگدلی؛ مدیر عامل بانک ملت گفت: همه جا نام بانک ملت در برنامه‌های مختلف کشور به خوبی یاد می‌شود و این موضوع عتبات خیر و برکاتی برای بانک دارد. اینکه بانک ملت عملکردش موفق ارزیابی می‌شود، بخشی از آن بخاطر وامی است که به قشر دانشگاهی کشور برای سفر عتبات ارائه می‌شود.

وی افزود:همه همکاران ما با علاقه در این زمینه همکاری می‌کنند و به لطف خداوند سال جدید هم همانند سال‌های گذشته در خدمت زائرین دانشگاهی خواهیم بود. مصوبه اعطای وام و تفاهنامه جدید مابین ستاد و بانک ملت به زودی به شعب سراسر کشور اعلام خواهد شد.

دکتر نصر اصفهانی؛ مدیریت بانکداری شرکتی بانک ملت گفت:سال گذشته در مرحله اول۲۵میلیارد به عتبات دانشگاهیان اختصاص پیدا کرد و در مرحله دوم۳میلیارد تومان هم به آن اضافه شد و ان شاالله در سال جاری هم با افزایش روبرو خواهد بود.

دکتر دیبایی؛ معاون اعتبارات بانک ملت با تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان، گفت:برای ما در مجموعه بانک ملت افتخاری است که بتوانیم خدمتی دراین فضا انجام دهیم، فعالیت ستاد در زمینه اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات کار ارزشمندی است و در این راه، بانک ملت هم هر کاری بتواند انجام خواهد داد. تاثیر عتبات دانشگاهیان بر قشر دانشگاهی و همچنین فرزندان ما کاملا مشهود است.

دکتر جعفر لو؛ معاون بانکداری شرکتی نیز گفت: الحمدالله توجه خاصی در مجموعه بانک ملت به عتبات دانشگاهیان وجود دارد و خرسندیم که ما نیز توفیق داشته باشیم خادم زوار سید الشهدا (ع) باشیم.

دستورالعمل و تفاهمنامه وام عتبات دانشگاهیان (سال ۹۸) بزودی اعلام خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top