تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/02/10 - 11:08
کد خبر: 310355

نامه ۱۵دفتر بسیج دانشجویی در واکنش به اظهارات به جاسبی:

جاسبی صلاحیت تدوین تاریخ دانشگاه آزاد را ندارد/ جنبش دانشجویی مهر پایان بر مکتب مدیریتی جاسبی زده

جاسبی صلاحیت تدوین تاریخ دانشگاه آزاد را ندارد/ جنبش دانشجویی مهر پایان بر مکتب مدیریتی جاسبی زده

۱۵دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به جاسبی پیرامون اظهارات او در برنامه اختیاریه را عجیب خوانده و از مسئولین فعلی دانشگاه آزاد اسلامی خواستار بررسی تخلفات احتمالی جاسبی در دوران 30 ساله مدیریت وی شدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ۱۵دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در نامه ای به عبدالله جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد پیرامون اظهارات او در برنامه «اختیاریه» را عجیب خوانده و از مسئولین فعلی این دانشگاه خواستار بررسی تخلفات احتمالی جاسبی در دوران 30 ساله  مدیریت وی شدند. در بخشی از این نامه آمده است:« مکتب جاسبی سمبل سرویس دهی به مسئولان و نمایندگان مجلس و نمک گیر کردن آنان است. مکتب جاسبی سمبل تربیت مدیران اشرافی گر و پر خرج است. مکتب جاسبی مظهر ترویج فرهنگ بی حجابی و تضعیف فرهنگ شهرهای مذهبی است.»

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جاسبی
اظهارات شاذ شما در برنامه تلوزیونی اختیاریه از این بابت موجب تعجب شد که گویا تصور کرده اید که همگان آنچه در این سال ها بر دانشگاه آزاد اسلامی گذشته را فراموش کرده اند! حضرت مستطاب؛ اما ظاهرا این جنابتان هستید که فراموش کرده اید علت برکناری و عزل بعد از 30 سال تکیه زدن بر اریکه صندلی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی چه بوده است. اظهارات شما آن قدر عجیب و خنده آور است که ارزش پاسخگویی ندارد. اما جهت یادآوری به شما عرض می کنیم از نظر امت حزب الله و دانشجویان انقلابی عبدالله جاسبی یک شخص نیست. جاسبی نماد یک سبک مدیریت مردود در جمهوری اسلامی است که بیت المال و اموال دانشگاه را ملک شخصی خود می پندارد که اگر صندلی ریاست را به زور از زیر پایش نکشیده بودند با توهم مالکیت بیت المال قصد داشت با وقف غیرقانونی دانشگاه، توپ خلافت موسسین را از شخصی به شخص دیگر پاس دهد.

بیشتر بخوانید// جاسبی در «اختیاریه» چه گفت؟

مکتب جاسبی نماد مدیریت غیرپاسخگو است که هیچ نظارتی را بر نمی تابد و دانشگاه را فرزند خود می پندارد و جمهوری اسلامی را که با اصلاح اساسنامه، قصد نظارت بر دانشگاه را داشته غاصب می پندارد! ( اظهارات 30 بهمن 1392)

مکتب جاسبی نماد ترویج فرهنگ چاپلوسی تملق گویی مدیران در جمهوری اسلامی است. مساله ای که حتی صدای سید حسن خمینی را هم در آورده است!

مکتب جاسبی سمبل سرویس دهی به مسئولان و نمایندگان مجلس و نمک گیر کردن آنان است. مکتب جاسبی سمبل تربیت مدیران اشرافی گر و پر خرج است. مکتب جاسبی مظهر ترویج فرهنگ بی حجابی و تضعیف فرهنگ شهرهای مذهبی است.

جناب جاسبی!
برشمردن ویژگی های مکتب مدیریتی جنابتان از حوصله مخاطبان این وجیزه خارج است. نیک می دانید که جنبش دانشجویی با اعتراضات خود در خرداد و تیر 1390 مهر پایان بر این مکتب زده است. در مورد اظهارات شما باید گفت چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!

در پایان دو نکته را خطاب به مسئولان فعلی دانشگاه متذکر می شویم.

۱. شش سال است که ماموریت مطالعه و تدوین تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی که به دکتر جاسبی واگذار گردیده است. مشخص نیست در این سالها چند صفحه تاریخ دانشگاه تدوین گردیده و قرار است چند سال دیگر این ماموریت ادامه پیدا کند. وی با تکذیب بدیهیات تاریخی در برنامه زنده تلوزیونی نشان داد صلاحیت لازم برای تدوین تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی را ندارد. تاریخ دانشگاه پر است از مبارزه عدالت‌خواهان انقلابی با اشرافی گری، فتنه گری و هرآنچه از ویژگی های این مدیریت مردود که در  بندهای بالا بر شمردیم. یقین داریم این برگ های زرین مبارزاتی عدالت‌خواهان با نظر حضرتشان در تاریخ ثبت نخواهد شد. انتظار می رود چنین ماموریت مهمی از ایشان باز پس گرفته شود. از طرفی دیگر باید گفت جاسبی با جمع آوری برخی مدیران برکنار شده دانشگاه و بکارگیری ده ها کارمند آنجا را به حیات خلوت تبدیل کرده و بیم آن می رود که آنجا به کانون فتنه های مدیریتی تبدیل کند.

2. مرکز حقوقی دانشگاه می بایست تمام تخلفات جاسبی در طول دوران مدیریتی اش از جمله واگذاری یکی از املاک دانشگاه به همسرش تحت عنوان کمک به خیریه‌ و سایر سوء استفاده هایی که از شهریه دانشجویان کرده را جمع آوری و وی را برای محاکمه به دستگاه قضایی بکشاند.

اسامی امضا کنندگان:

 بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد رودهن، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد بجنورد، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد همدان، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد تهران شمال، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد تهران شرق، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد تهران غرب، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد ارومیه، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد شهرکرد، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد کرمان، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد زنجان، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد پرند، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد سمنان، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد کرج و بسیج دانشجویی آزاد اسلامی واحد سنندج

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
گروسی: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top