تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/16 - 16:58
کد خبر: 311094

سپاه ۲۰ منزل مسکونی سیل‌زده خرم‌آباد را بازسازی کرد

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ منزل در مناطق سیل‌زده خرم‌آباد توسط سپاه بازسازی شد گفت: ۱۲هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر پلدختر کار پاک‌سازی را انجام دادند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در حاشیه افتتاح بازسازی منازل سیل‌زده شهر خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک ماه و چهار روز از سیل لرستان می‌گذرد که به‌لطف خدا، برادران پاسدار و بسیجی ما و حزب‌اللهی‌ها بدون اینکه کمترین هزینه و باری روی دوش دولت بگذارند با استفاده از ظرفیت خیرین، خودشان و توان فیزیکی که دارند مدت زیادی صرف شد تا گل‌ولای منطقه، خیابان و کوچه‌ها را پاک کردند. امروز مفتخریم که نیروهای ناحیه خرم‌آباد 20 خانه را بازسازی کردند و هم‌زمان پک غذایی و کمک‌های دیگر نیز در طول این ایام به مردم ارائه شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: وظیفه‌ داریم در خدمت مردم باشیم و خوشحالیم در این چند روز نگذاشتیم مردم تنها باشند؛ در سایر شهرهای سیل‌زده استان کار شده و در شهرستان پل‌دختر نیز یک انقلاب شد به‌طوری‌که 12 هزار بسیجی، پاسدار و روحانی در شهر کار پاک‌سازی را انجام دادند.

وی بیان کرد: ظرف 10 روز قریب چهار هزار خانه را در پل‌دختر پاک کردند، اگر ظرفیت حزب‌اللهی و بسیجی، روحانی و انقلابیون نبود قوی‌ترین دولت‌های جهان با بهترین سیستم و تکنولوژی‌شان می‌آمدند کمتر از 7 الی 8 ماه نمی‌توانستند این کار را انجام دهند ولی امروز که یک ماه گذشته است هیچ آثاری از گل در پل‌دختر، معمولان، بابازید و چم مهر، خرم‌آباد، چگنی و... نیست.


سردار کشکولی تصریح کرد: نخستین گروهی هستیم که بازسازی کردیم و امروز 20 منزل را تحویل مردم می‌دهیم، نیروها شبانه‌روزی کار کردند و خیرین و دستگاه‌های دولتی باید پای‌کار بیایند و خسارت این سیل‌زدگان را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه‌ها پای‌کار بیایند و سازمان‌های حمایتی نیز پای‌کار هستند، مسکن و شهرسازی نیز منازلی را که به‌صورت صددرصد تخریب‌شده احداث کند. تا هر زمانی که نیاز باشد ما کنار مردم هستیم؛ امدادرسانی ما یک پک کامل است که شامل تغذیه، تأمین لباس، لوازم‌خانگی، پزشکی و... می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اظهار داشت: حدود 10 روز است در شهرستان پل‌دختر سم‌زدایی می‌کنیم و محلاتی که دام‌ها از بین رفته سم‌پاشی می‌شود، هر کاری را که نیاز مردم باشد انجام می‌دهیم، سیلی که اتفاق افتاد خیلی عظیم بود و خسارات سنگین است، اگر نیروهای بسیجی نبودند هیچ دولتی نمی‌توانست این کار را جمع کند. بسیجیان از جنس مردم هستند و به‌موقع به داد مردم می‌رسند، باید کاری کنیم که بسیج را تقویت کنیم؛ ما در این مملکت به بسیج نیاز داریم چراکه ظرفیت ملی است و باید این ظرفیت را تقویت کنیم.

وی عنوان کرد: تا جایی که بتوانیم در راستای تأمین وسایل منزل سیل‌زدگان کمک می‌کنیم؛ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طرف مقام معظم رهبری چهار کالای اساسی مردم سیل‌زده را تأمین می‌کند، کمیته امداد و بهزیستی نیز وسایل مددجویان را تأمین می‌کنند. در روستای چاله نیز نیروهای سپاه حضور دارند و آب را تخلیه می‌کنند، بدترین روستای ما چم‌مهر است که تا پایان هفته کار این روستا نیز به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ز*

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top