تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/02/18 - 07:47
کد خبر: 311294

برانکو پرسپولیس را انتخاب می کند یا تیم ملی؟

اظهارات برانکو در کنار شایعه احتمال حضور پروفسور در تیم ملی فوتبال ایران که هر روز بیش از پیش از آن شنیده می شود ، باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس نگران وضعیت برانکو باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از افکارنیوز، پس از حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ، حالا شنیده می‌شود حتی درصورت قهرمانی در لیگ برتر، باز هم برانکو در فصل آینده این تیم را ترک می کند. در آستانه سومین قهرمانی پیاپی داخلی، این چیزی نیست که هواداران را نگران نکند. او حتی پیش از شکست در مقابل پاختاکور در تاشکند ، در تمرینات اخیر جوری با بازیکنان حرف زده بوده که خود بازیکنان پرسپولیس هم بابت احتمال رفتن برانکو نگران شده‌اند.

برانکو در یکی از تمرینات اخیر به بازیکنان گفته است:
«تنها ۲بازی در راه قهرمانی لیگ برتر باقی مانده است و هیچ دلیلی برای خستگی وجود ندارد. می‌دانم که چه فصل سختی را پشت‌سر گذاشته‌ایم اما نباید هواداران را ناامید کنیم. کسی از سال دیگر خبر ندارد اما باید تا زمانی که کار می‌کنیم، با تمام وجود این کار را انجام دهیم.»

اظهارات برانکو در کنار شایعه احتمال حضور پروفسور در تیم ملی فوتبال ایران که هر روز بیش از پیش از آن شنیده می شود ، باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس نگران وضعیت برانکو باشند و این موضوع را حتی به مدیران باشگاه هم اعلام کرده‌اند اما چیزی که مهم است، این است که باشگاه با وجود ادعای اخیرش هنوز پول برانکو را به حساب او واریز نکرده است و شاید همین سختی های دریافت معوقاتش در پرسپولیس باعث شود سرمربی سرخپوشان در پایان فصل از جمع این تیم جدا شود. هرچند که مدیران باشگاه هنوز اعتقاد دارند که رابطه برانکو و باشگاه در بهترین شرایط قرار دارد.

فعلا تنها چیزی که از مذاکره با مدیران باشگاه گیر برانکو آمده، یک انگشتر یادگاری است که جعفر کاشانی به‌جای طلب سرمربی کروات به او داده است. پیش‌بینی ایوانکوویچ این است که فصل آینده اوضاع اقتصادی و شرایط باشگاه وخیم‌تر خواهد شد و شاید دیگر نتواند توقعات هواداران را برآورده و باقیمانده پول قراردادش را وصول کند.
طلب برانکو آماده است ، اما …

بعد از اینکه برانکو با ارسال نامه به مسئولان باشگاه درخصوص عدم‌ پرداخت مطالبات خود اعتراض شدیدی را انجام داد و خواستار روشن شدن تکلیف معوقاتش تا بعد از داربی شد، هیأت‌مدیره پس از برگزاری جلسه با سرمربی خود و با صحبت با اسپانسر فصل بعد ، قول پرداخت پول به او را داد.

بعد از این جلسه اعضای هیأت‌مدیره باشگاه ازجمله مهدی محمدنبی، علی رغبتی، ایرج عرب و سیدمهرداد هاشمی با ریاست جعفر کاشانی در جلسه با اسپانسر در نهایت توافقی برای پرداخت ۳میلیارد تومان به باشگاه انجام دادند.سرمربی پرسپولیس در یک‌سال اخیر درصد کمی از قرارداد خود را دریافت کرده و به همین دلیل در ماه های اخیر دلخوری زیادی از مسئولان باشگاه پیدا کرده است .

از طرفی بازیکنان تیم ۶۰درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. طبق توافق این پول تا قبل از بازی با ماشین‌سازی‌ پرداخت می‌شود تا دغدغه اصلی هواداران سرخ برطرف شود. البته مشکل تهیه ارز نیمایی به قوت خود باقی است و طلب برانکو باید با ارز آزاد پرداخت شود.

هواداران پرسپولیس منتظر پایان فصل !
به هر روی حالا هواداران پرسپولیس منتظرند تا پایان فصل از راه برسد و ببینند این شایعه در کنار احتمال حضور برانکو در تیم ملی فوتبال ایران تا چه حد واقعیت دارند و سرنوشت ، برای تیم محبوبشان در فصل آینده چه رقم خواهد زد ؟!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top