تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/02/22 - 15:32
کد خبر: 311738

اژه ای: باید مراقب فضای مجازی باشیم

محسنی اژه‌ای تاکید کرد: باید متوجه باشیم که فضای مجازی چه بر سر نسل جوان می‌آورد و باید زوجین مراقب یکدیگر باشند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در آئین تکریم و معارفه روسای کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: امروز شیطان بزرگ هم ۴۰ سال استقامت ما را دیده و با همه توان به مقابله با ما برخواسته است؛ امروز از زبان‌های مختلف سخنانی شنیده می‌شود که مغایر سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه با چنین دشمنی نمی‌توان به مذاکره پرداخت، افزود: امروز ما شاهدتداوم ترفندها و توطئه های شیطان بزرگ هستیم و باید در مقابل این ترفندها هشیار بود و از آموزه‌های دینی جهت مقابله بهره برد.

معاون اول قوه قضائیه به فضل خداوند در ماه رمضان اشاره و تصریح کرد: خسران بزرگی است که این ماه عزیز سپری شود و بهره‌ای از آن نبرده باشیم؛ شیطان زمانی که انسان را در مسیر مستقیم نبیند لغزش بیشتر می‌شود و لازم است مراقب باشیم که شیطان از برکات این ماه ما را غافل نکند.

محسنی اژه‌ای به مسئولیت خیر ملت ایران در شرایط کنونی اشاره و تصریح کرد: در چنین شرایطی اتحاد و انسجام ملت راهگشا است و باید در سایه منویات رهبر معظم انقلاب با دشمن مقابله کرد.

وی با تاکید به ضرورت توجه به اعتماد و وثوق ملی افزود: هرچند امکانات محدود است اما باید تمامی تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گیریم.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه مشکلات زیادی در پرونده‌ها داریم، افزود: باید برخورد درست با مردم مدنظر قرار گیرد و تکریم مجموعه قضایی، مردم و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون اول قوه قضائیه به ضرورت مشورت در پرونده‌ها اشاره و تصریح کرد: در برخی مواقع پرونده‌ها وجوه مختلف از جمله فرهنگی دارند و لازم است از نظرات افراد خیرخواه بهره برد؛ مشورت استقلال قاضی را به خطر نمی‌اندازد.

وی با تاکید به اهمیت حکم به موقع و در ادامه اجرای به موقع احکام گفت: برخورد سریع، توام با دقت و قاطع و بدون اغماض ضروری است و دستگاه قضا باید طوری عمل کند که هر ظالم و مجرمی از آن هراس داشته باشد و اجازه بی‌حرمتی به قانون را به خود ندهد.

معاون اول قوه قضائیه به ضرورت دقت در احکام صادره اشاره و تصریح کرد: به عنوان مثال باید درصد نواقص احکام بررسی شود و تا حد امکان کاهش یابد.

محسنی اژه‌ای همچنین خطاب به مسئولان استان اردبیل نیز گفت: در استان اردبیل روحیه همکاری مطلوبی شکل گرفته اما ضروری است از ظرفیت‌های استان استفاده بهینه داشت و رونق اقتصادی و فرهنگی را رقم زد.

وی با تاکید به ضرورت تمسک به آموزه‌های دینی گفت: نباید ظرفیت‌ها از هم منفک شود و ما باید به وظیفه انقلابی، دینی و ملی خود توجه داشته باشیم.

به گفته معاون اول قوه قضائیه آنچه امروز منجر به پیشرفت دین و اسلام و جامعه می‌شود باید سرمنشا تصمیم‌ها و اقدامات ما قرار گیرد و نباید منافع فردی بر منافع جمعی ارجحیت داشته باشد.

محسنی اژه‌ای همچنین به ضرورت توجه به نهاد خانواده تاکید کرد و افزود: باید متوجه باشیم که فضای مجازی چه بر سر نسل جوان می‌آورد و باید زوجین مراقب یکدیگر باشند.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد پرونده های کیفری اردبیل ضرب و جرح و توهین است، افزو: این در حالی است که اگر حوزه‌های مختلف فعال شوند بخش عمده ای از مشکلات رفع می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top