تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/02/25 - 17:17
کد خبر: 312145

منزوی حمایت از قلعه نویی را تکذیب کرد

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: ‌در نشست گذشته هیأت مدیره ما اصلاً فرصت نکردیم روی گزینه بحث کنیم و در مورد کلیات تصمیم گرفتیم که گزینه‌های خارجی بررسی و به کمیته فنی معرفی شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، کامران منزوی در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون حمایت وی، میرشاد ماجدی، و احمد سعادتمند از امیر قلعه‌نویی در جلسه گذشته هیأت مدیره مطرح شده است، گفت: متاسفانه این مسائل در صفحات مجازی به راه می‌افتد و پایه و اساس ندارد. ما در جلسه هیأت مدیره اصلاً فرصت نکردیم در مورد گزینه‌ها صحبت کنیم، چون زمانی است که ما در مورد مصداق‌ها با هم حرف می‌زنیم ولی در نشست دو روز پیش اصلاً بحثی در مورد گزینه‌ها نشد و تنها مقرر شده که مدیرعامل باشگاه گزینه‌های خارجی را به کمیته فنی معرفی کند.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه بعد از بررسی گزینه‌ها و مشورت با اعضای کمیته فنی آن را در اختیار معاون ورزشی قرار می‌دهد که روند مذاکرات توسط وی آغاز شود و چیزی غیر از این در برنامه باشگاه استقلال نیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود علی خطیر از سمت خود استعفا کرده و دلیل این موضوع چیست، گفت: من تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه شب گذشته با همه در ارتباط بودم و چیزی در این باره نشنیدم. اما به هر حال این موضوع در اختیار مدیرعامل باشگاه است و تمامی عزل و نصب‌ها توسط او صورت می‌گیرد. شاید بحث استعفا بین او و امیرحسین فتحی بوده و من هم سعی می‌کنیم در این مورد اظهار نظر نکنم.

منزوی با اشاره به حل مشکلات مالی استقلال طی ساعات آینده گفت: امروز مشکلات حل خواهد شد. قرار است تا یکی دو ساعت دیگر به حساب بازیکنان پول واریز شود و اگر اشتباه نکنم بازیکنان تیم باید تا امروز ۶۰ درصد طلب خود را می‌گرفتند ولی امروز مبالغ به آنها پرداخت می‌شود ولی بقیه بعد از بازی با العین به حساب آنها واریز خواهد شد چون اکثر بازیکنان با ما قرارداد دارند و فقط ۴-۵ نفر هستند که قراردادشان به پایان می‌رسد هر چند آنها هم عضو خانواده استقلال هستند و ما مشکلی برای پرداخت مطالبات‌شان نداریم.

وی در خصوص خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال در جریان بازی فردا گفت: حیدری برای استقلال زحمات زیادی کشیده و از تیم جوانان با ما بوده است. او یک تصمیم شخصی گرفته و ان‌شاالله تصمیم او برایش منشا خیر باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگو در خصوص اینکه شایعه شده هواداران این تیم قرار شده اعتراض به تصمیمات داوری فردا با ماسک سفید وارد ورزشگاه شوند، گفت: در این مورد دو بحث وجود دارد. اول اینکه کانون هواداران این مسائل را ساماندهی کند و دوم اینکه ما باید انسجام خود را حفظ کنیم. من معتقدم استقلال باید آنقدر قوی شود که یک سوت اشتباه نتواند در روند نتیجه‌گیری تاثیرگذار باشد. فردا روز خداحافظی خسرو حیدری است و از سویی دیگر ما یکی از هواداران متعصب‌مان را از دست داده‌ایم و عزادار هستیم. به همین علت من از طرفداران تیم استقلال خواهش می‌کنم صبوری کرده و تیم خود را تشویق کنند و ان‌شالله با یک تیم قوی در مسابقات سال آینده آنها را خوشحال خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه سرمربی جدید استقلال کی انتخاب می‌شود، گفت: چیزی که آقای فتحی به ما اعلام کرده این است که ظرف ۱۰ روز آینده تصمیم نهایی در مورد سرمربی استقلال گرفته شده و او معرفی خواهد شد. ما در جلسه هیأت مدیره مصوب کردیم که سرمربی تیم خارجی است و همکاران قدیمی استقلال مدنظر ما برای سرمربیگری جدید استقلال در فصل آینده نیستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top