تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/02/29 - 07:46
کد خبر: 312496

نیویورکی‌ها به جان هم افتادند

به گزارش تارنمای هیل، شهردار نیویورک پس از اعلام شرکت در رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، ترامپ را کلاهبردار و کم انرژی خواند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایرنا، هیل (27 اردیبهشت) نوشت که بیل دو بلازیو (Bill de Blasio) که پنج شنبه گذشته (26 اردیبهشت) وارد گود انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شد و به جمع 22 داوطلب نامزدی دموکرات ها در این کارزار پیوست. نامزدی شهردار دموکرات نیویورک با مخالفت اکثریت مردم و صنوف این کلان شهر مواجه شده و انتقادها از کارنامه 5 ساله وی در شهرداری را به سطح رسانه ها کشانده است.

دو بلازیو 58 ساله در برنامه صبح بخیر آمریکای شبکه ای بی سی و در اولین مصاحبه انتخاباتی خود پس از اعلام حضور در این رقابت ها به همشهری خود و رئیس جمهوری آمریکا تاخت و او را 'دان کلاهبردار' نامید. ترامپ چند ساعت بعد در توییتی پاسخ دو بلازیو را داد و وی را 'مسخره' ای خواند که 'بدترین شهردار نیویورک در طول تاریخ این شهر بوده است.'

با این حال دو بلازیو به حملات توهین آمیز خود به ترامپ ادامه داد و دیروز در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی، ترامپ را 'قلدر' و 'کم انرژی' خواند.

تارنمای شبکه فاکس نیوز به تازگی گزارش داد که نتایج جدیدترین نظرسنجی رقابت های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا نشان می دهد، همزمان با کاهش اقبال عمومی به 'برنی سندرز'، حامیان 'جو بایدن' در دو ماه اخیر افزایش یافته و وی همچنان در صدر داوطلبان نامزدی حزب دموکرات قرار دارد. دو بلازیو در جدیدترین نظرسنجی ها با صفر درصد هوادار در انتهای فهرست 22 نفره داوطلبان نامزدی حزب دمکرات در رقابت های ریاست جمهوری آمریکا دارد.

انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر سال آینده میلادی (13 آبان سال 1399) برگزار می شود و تاکنون 23 نفر برای نامزدی حزب دموکرات داوطلب شده اند که از میان آنان می توان به افراد سرشناسی همچون برنی سندرز سناتور مستقل، جو بایدن معاون باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا، 'تولسی گابارد' نماینده ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا و الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست اشاره کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top