تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/02/29 - 19:11
کد خبر: 312580

انجام مکاتباتی برای افزایش حقوق دانشجومعلمان

آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مکاتبات لازم برای افزایش حقوق دانشجومعلمان با سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده است و وزیر آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای درباره انتشار برخی اخبار در مورد صدور احکام کارگزینی افزایش حقوق سال ۹۸ فرهنگیان، افزایش حقوق تمام کارکنان مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه 1397 حکم پیمانی آنان صادر شده است و همچنین دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، توضیحاتی ارائه داد.

در متن این اطلاعیه آمده است: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع در اجرای تصویب نامه شماره 8724/ت56485هـ مورخ 1398.01.31 هیأت وزیران، فرآیند صدور احکام پرسنلی و اعمال ضریب افزایش حقوق سال جاری را بر اساس مفاد تصویب‌نامه یاد شده آغاز و در حال حاضر در مراحل پایانی این امر به سر می‌برد؛ در این رابطه و با توجه به مباحثی که در فضای مجازی مطرح شده است، موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:
1-تمام کارکنان مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه 1397 حکم پیمانی آنان صادر شده  است، همانند سایر کارکنان وزارت آموزش و پرورش قلمداد شده و احکام پرسنلی آنان با اعمال ضریب افزایش حقوق ذیربط به‌زودی صادر می‌شود.

2- دانشجو معلمانی که در حال حاضر در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، حقوق آنان براساس ماده (6) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود. با این وجود و در خصوص امکان تسری مفاد بند (ی) تبصره (12) قانون بودجه سال 1398 به افزایش حقوق این عزیزان، مکاتبات و استعلامات لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و موضوع مورد پیگیری وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

در پایان از همکاران درخواست می‌شود ضمن توجه به قوانین و مقررات ذیربط این اطمینان را داشته باشند که همکاران آنان در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع برای احقاق حقوق همکاران مطابق قوانین و مقررات ذیربط نهایت  تلاش را دارند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top