تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/30 - 07:09
کد خبر: 312629

مسئولان فضاسازی و تبلیغات روانی آمریکایی‌ها را خنثی کنند

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اعتقاد دارد مسئولان کشورمان نباید با جنگ روانی و تبلیغاتی آمریکایی ها همراه شوند بلکه باید فضاسازی ها را از بین ببرند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، اصغر سلیمی ، با اشاره به رفتارهای دولت ترامپ در مواجه با برجام، گفت: آمریکایی ها درصدد اعمال فشار اقتصادی علیه ایران هستند تا از این طریق بتوانند کشورمان را در پای میز مذاکرات بکشانند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق تاکید رهبر انقلاب هیچگاه جنگی علیه کشورمان رخ نخواهد داد، اظهار کرد: امروزه دشمنان ایران اسلامی به خوبی می دانند که قدرت دفاعی بازدارنده کشورمان آنها را با شکست روبرو می کند از این رو تلاش می کنند با فضاسازی افکار عمومی را به سمت سیاست های خود سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مسئولان کشورمان نباید با جنگ روانی و تبلیغاتی آمریکایی ها همراه شوند، ادامه داد: در واقع وقتی عالی ترین مقام جمهوری اسلامی ایران با اتکاء بر ایمان و قابلیت های نظامی کشورمان تاکید می کند دشمنان نمی توانند اقدامی علیه ایران انجام دهند، مسئولان نیز باید این موضوع را برای مردم تشریح کنند تا فضاسازی ها از بین برود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه کشورمان در شرایط کنونی نیازمند وحدت و هم افزایی است، تصریح کرد: در این بین مردم نیز نباید به محتواهای منتشر شده در فضای مجازی تکیه کنند زیرا دشمنان در این عرصه تلاش های زیادی می کنند تا بین آنها و مسئولان فاصله ایجاد کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیچ تاریخی کنونی طی خواهد شد و سرافرازی با ایران خواهد بود.

به نوشته نشریه تایم، در روزهای گذشته اخباری مبنی بر این منتشر شده که آمریکا قصد دارد پس از استقرار ناو هواپیمابر لینکلن در خاورمیانه ۱۲۰ هزار نیرو به این منطقه برای مقابله با آنچه تهدیدات ایران خوانده شده، اعزام کند.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا درباره گزارشات مبنی بر برنامه‌ریزی نظامی جدید علیه کشورمان گفت: از نظر من این اخبار جعلی است. خب؟ اکنون آیا من آن را انجام خواهد داد؟ ما برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌ایم. امیدوارم که مجبور به این کار نشویم و اگر بخواهیم چنین کاری انجام دهیم باید نیروهای بسیار بیشتری اعزام کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top