تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/02/30 - 15:04
کد خبر: 312721

راهنمای تبدیل عکس به متن و PDF به Word در نرم افزار IoWord

پس از عضویت یا ورود به سایت، بر روی دکمه آبی رنگ انتخاب فایل کلیک نمایید. اگر از کامپیوتر شخصی استفاده می کنید می توانید عکس یا PDF های موجود در کامپیوتر خود را بارگذاری نمایید و در صورتی که با تلفن همراه وارد سایت نرم افزار شده اید علاوه بر انتخاب عکس از گالری می توانید همان لحظه از طریق دوربین تلفن همراه خود عکس بگیرید و آن را بارگذاری نمایید

خبرنامه دانشجویان ایران: حتما برای شما اتفاق افتاده است که قصد استخراج متن داخل یک عکس را داشته باشید یا بخواهید یک PDF را به Word تبدیل کنید. شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد آن است که متن را رو به روی خود گرفته و شروع به تایپ کنید! امروزه با گسترش تکنولوژی پردازش تصویر، کار برای تشخیص و استخراج متن هموار تر شده است و نیازی به تایپ مجدد متن نیست. اما تا پیش از این متاسفانه تکنولوژی پردازش تصویر برای زبان فارسی مورد توجه نبوده و نرم افزار های قدرتمندی برای آن منتشر نشده بود. حتما برای شما پیش آمده که یک عکس یا یک فایل PDF فارسی را به متن تبدیل کرده اید و خروجی آن بسیار ضعیف بوده است. اما اکنون نرم افزار تبدیل عکس به متن ioword این مشکل را برطرف کرده است.

نرم افزار ioword به عنوان دقیق ترین و بهترین نرم افزار تبدیل عکس به متن فارسی ، امکان استخراج بدون نقص متن از عکس یا PDF را برای شما فراهم می کند. برای تبدیل عکس به متن کافی است ابتدا به سایت  ioword.com مراجعه نمایید و بر روی دکمه بارگذاری تصویر کلیک نمایید. شاید اولین چیزی که بیش از هر چیز نظر شما را جلب کند سادگی و کاربر پسند بودن سایت است به گونه ایی که نیاز به فکر کردن ندارید چرا که همه چیز در جایگاه مناسب قرار دارد! فقط عکس یا PDF را بارگذاری کنید و متن آن را استخراج کنید. همچنین این نرم افزار امکان تبدیل PDF به Word را نیز دارد. لازم به ذکر است نرم افزار تحت وب ioword تا3  تصویر را به طور رایگان به متن تبدیل می کند تا خیال شما از صحت و دقت بالای آن راحت شود. همچنین فراموش نکنید پیش از انجام فرآیند تبدیل عکس به متن حتما عضو ioword شوید تا تاریخچه تبدیل های عکس به ورد شما حفظ شود. فرآیند عضویت یا ورود به نرم افزار ساده است کافی است ابتدا از نوار بالای سایت بر روی دکمه ورود کلیک کنید یا اگر هنوز حساب کاربری خود را ایجاد نکرده اید می توانید از بخش عضویت، با آدرس ایمیل عضو نرم افزار تبدیل عکس به متن شوید.

تصویری محیط نرم افزار ioword.com و تبدیل عکس به متن در سه مرحله

 

راهنمای تبدیل عکس به متن و PDF به Word در نرم افزار IoWord

پس از عضویت یا ورود به سایت، بر روی دکمه آبی رنگ انتخاب فایل کلیک نمایید. اگر از کامپیوتر شخصی استفاده می کنید می توانید عکس یا PDF های موجود در کامپیوتر خود را بارگذاری نمایید و در صورتی که با تلفن همراه وارد سایت نرم افزار شده اید علاوه بر انتخاب عکس از گالری می توانید همان لحظه از طریق دوربین تلفن همراه خود عکس بگیرید و آن را بارگذاری نمایید. پس از بارگذاری عکس ، نرم افزار شروع به پردازش و تجزیه و تحلیل عکس می کند. اگر فایل شما PDF با تعداد صفحات زیاد است پیشنهاد می شود آن را به تعداد صفحات کمتر مثلا 20 صفحه خرد کنید. پس از اندکی می توانید فایل خروجی خود را در قالب TXT یا Word دریافت نمایید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش حساب کاربری خود سوابق تبدیل عکس به متن خود را مشاهده نموده و در صورت لزوم، مجدداً آن ها را دانلود نمایید. لازم به توضیح است که نرم افزار ioword  امکان تبدیل  PDF به Word برای PDF هایی که به صورت عکس هستند (امکان انتخاب متن را ندارد) را نیز دارا می باشد. همچنین می توانید از طریق تلفن همراه خود وارد سایت ioword شوید سپس بر روی دکمه بارگذاری تصویر کلیک نمایید. حال می توانید از طریق دوربین تلفن همراه خود عکس از متن تایپی گرفته و متن آن را استخراج نمایید. این نرم افزار صرفا برای زبان فارسی نیست و امکان تشخیص متن انگلیسی را نیز دارد پس نگران متن های تخصصی خود که دارای واژگان انگلیسی هستند نباشید، حتی می توانید متن را از یک عکس تماماً انگلیسی استخراج نمایید.

راهنمای تبدیل عکس به متن و PDF به Word در نرم افزار IoWord

برای آنکه تبدیل عکس به ورد شما با کیفیت مناسب تری انجام شود توجه به برخی نکات ساده در بهبود کیفیت خروجی موثر خواهد بود. تصویر انتخابی شما می بایست تایپی باشد یعنی دست نویس نباشد. تصویر انتخابی می بایست به صورت مستقیم گرفته شده باشد و دارای انحنا یا سایه نباشد و حاشیه های کناری آن تا حد امکان حذف شود. البته خیلی نیز حساس نباشید، نرم افزار ioword انقدر دقیق است که متن شما را حتی در شرایط نامناسب نیز استخراج می کند. این نرم افزار از الگوریتم های پیشرفته یادگیری عمیق در پردازش تصویر استفاده می کند که این موضوع دقت آن را تا حد چشمگیری افزایش داده است. لازم به توضیح است الگوریتم یادگیری عمیق از پیشرفته ترین الگوریتم های پردازش تصویر است که در بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار ioword حتی برنامه نویسان را نیز فراموش نکرده است! توسعه دهندگان نرم افزار می توانید با دریافت API تبدیل عکس به متن فارسی از این نرم افزار، به راحتی از این قابلیت در نرم افزارهای خود استفاده کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
سینا شیرافکن
1398/02/30 - 18:22

ممنون از معرفی این نرم افزار کاربردی من مدت زیادی هست از آن استفاده میکنم واقعا عالی هست
حسین
1399/07/15 - 07:59

من با توجه به نظرات مثبت کاربران از این نرم افزار استفاده کردم و برای کار تحقیقاتی ام به صورت انبوه از آنها اعتبار خریدم. اما متاسفانه پس از چند صفحه، نرم افزار دیگر کار نکرد و مدیریت سایت نیز به طرزی غیرمسولانه همه پیام های مرا بی پاسخ گذاشت.
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top