تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/02/31 - 02:56
کد خبر: 312779

آموزش اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی در اندروید

آموزش اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی در اندروید

به اشتراک گذاری صفحه نمایش در اندروید قابلیتی است که در شرایط مختلف به کمک شما خواهد آمد. چه بخواهید از راه دور گوشی یک دوست یا والدین خود را عیب یابی کنید، یا ایده های خود را با یک گروه در میان بگذارید، به اشتراک گذاری صفحه نمایش در اندروید این کار را برای شما انجام می‌دهد. اگر چه این کار در اپلیکیشن Google Duo به طور کامل انجام نمی‌شود، اما گزینههای دیگری نیز وجود دارد که به شما برای انجام این کار کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر از جمله افرادی هستید که اخبار اندروید را دنبال می‌کنند، حتما می‌دانید که اپلیکیشن تماس ویدیویی Google Duo به‌روزرسانی‌های زیادی انجام داده است. در نسخه‌های قدیمی‌، این اپلیکیشن به طور خلاصه به کاربران اجازه می‌داد تا صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارند، اما نتیجه کار چندان خوشایند نبود و به سرعت متوقف شد. حالا اما در نسخه 50.1، اپلیکیشن Google Duo در به‌روزرسانی خود اشتراک گذاری صفحه نمایش را به کلی کنار گذاشته است. اما تا وقتی که گوگل دوباره تصمیم بگیرید که این قابلیت را به اپلیکیشن خود اضافه کند، ما گزینه‌های جایگزین دیگری را به شما معرفی خواهیم کرد.

Join.me
Join.me یک اپلیکیشن دسکتاپ و موبایل است که برای مصارف حرفه‌ای در نظر گرفته شده است، اما برای مصارف ساده‌تر مثل زمانی که شما می‌خواهید به مادر خود نحوه ارسال یک عکس از طریق واتس اپ را آموزش دهید هم به خوبی کار می‌کند. این اپلیکیشن رایگان است و در گوگل پلی و آمازون موجود است. توجه داشته باشید که برای استفاده از join.me ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

بعد از انجام این کار، کاربران نسخه رایگان می‌توانند یک لینک کد شخصی یک بار مصرف دریافت کنند که یک دسترسی از راه دور جدید را فعال می‌کند. اما به اشتراک گذاری صفحه نمایش فورا آغاز نمی‌شود. شما باید روی آیکون screen share موجود در سمت راست پایین صفحه کلیک کنید که یک اعلامیه نمایش می‌دهد و به شما می‌گوید تمام صفحه نمایش شما به اشتراک گذاشته خواهد شد. اگر می‌خواهید اشتراک گذاری را متوقف کنید نیز می‌توانید روی آیکون با لوگوی join.me در گوشه سمت راست پایین صفحه تقه بزنید.

Zoom.us
Zoom.us یکی دیگر از گزینه‌های به اشتراک گذاری صفحه نمایش برای موبایل (همچنین iOS) و دسکتاپ (ویندوز، مک و لینوکس) است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

Zoom نیز مخصوص گروه‌هایی است که نیاز به همکاری از راه دور دارند. با این وجود، این اپلیکیشن به مجموعه بزرگی از قابلیت‌ها مجهز شده است که شما می‌توانید از آن تنها برای به اشتراک گذاری سریع صفحه نمایش خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که این سرویس صدا را به اشتراک نمی‌گذارد. اگر می‌خواهید از قابلیت‌های پیشرفته این اپلیکیشن مثل افزایش تعداد میزبانان موجود در تماس استفاده کنید باید نسخه حرفه‌ای آن را خریداری کنید.

Mimicr
Mimicr یک تازه وارد در بازار اشتراک گذاری صفحه نمایش برای اندروید است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد در حین اشتراک گذاری صفحه نمایش خود تماس صوتی نیز برقرار کنید. اگر قصد برقراری یک جلسه تک به تک با یک دوست یا فرد دیگری در فهرست تماس‌های خود را داشته باشید، این کار به راحتی قابل انجام است. شبیه به اپلیکیشن‌های تماس مثل واتس اپ، شما باید ابتدا با شماره تلفن خود ثبت نام کنید و به اپلیکیشن اجازه دهید تا به فهرست تماس‌های شما دسترسی داشته باشد.

بعد از این که شما یک تماس را شروع کردید، کار آغاز می‌شود البته شما این امکان را دارید تا اشتراک گذاری را متوقف کنید. Mimicr هنوز امکان ارسال صدا در زمان به اشتراک گذاری را فراهم نکرده است. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

منبع: techadvisor

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top