تاریخ انتشار: 15 آبان 1388 - 00:00:00
کد خبر: 3128

ایرنا اعلام کرد؛

فابل صوتی صحبت‌های کروبی را داریم

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی با رد در حصر بودن میرحسین موسوی گفت: نباید به ملت دروغ گفت و در واقع او شهامت حضور در راهپیمایی 13 آبان را نداشت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ حسین کروبی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: ما اطلاع کافی داریم که میرحسین موسوی در حصر نبوده است و تنها نیروی انتظامی در اطراف فرهنگستان هنر حضور داشته است اما حصری در کار نبوده است.

وی ادامه داد: به هر حال هر فردی از ویژگی های خاصی برخوردار است و نباید ترس و نداشتن شهامت را با بیان ادله غیرمنطقی استتار کرد.

حسین کروبی گفت: چگونه پدر من می تواند در راهپیمایی حضور پیدا کند و حصری هم در کار نبود اما آقای موسوی همیشه در زمان راهپیمایی در حصر هستند؟

وی در خاتمه تاکید کرد: نباید به ملت دروغ گفت به هر حال این نوع عملکردها به روحیات اخلاقی هر فردی بستگی دارد.

ایرنا در صورت اصرار حسین کروبی بر ادعای غیرواقعی خود مبنی بر انکار اظهاراتش درباره شهامت نداشتن میرحسین موسوی فایلص صوتی سخنان وی را منتشر می‌کند.

حسین کروبی فرزند مهدی کروبی روز گذشته (پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با ایرنا علت عدم حضور میرحسین موسوی در تجمع 13 آبان را شهامت نداشتن وی خواند.

با این حال، در خبری که امروز (جمعه) بر روی خروجی سایت تغییر متعلق به کروبی قرار گرفته، وی منکر بیان این اظهارات و هرگونه گفت‌وگو با ایرنا شده است.

در خبر سایت تغییر آمده است: «حسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی اخبار منتسب به وی را در رابطه با دلیل عدم حضور مهندس موسوی در سالروز 13 آبان را قویا تکذیب کرد.

حسین کروبی در گفت و گو با تغییر، تاکید کرد که هیچ گونه مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا نداشته و هیچ وقت دیگر نیز تصمیم انجام مصاحبه با اینچنین خبرگزاری هایی که هدفشان ترویج دروغ و فساد در جامعه است را ندارد.

حسین کروبی همچنین اضافه کرد، رسانه های کودتا که از حضور عظیم جنبش سبز در سالروز 13 آبان شوکه شده بودند و با رفتار دیکتاتوری و سرکوب وحشیانه ملت سبز و همچنین ضرب و شتم جوانان، به‌خصوص جوانان و دختران قصد کم رنگ کردن این حضور گسترده را داشتند، با درج و رواج این دروغ پراکنی ها بمانند سنت همیشگی شان قصد فریب افکار عمومی را دارند.

ایشان اضافه کردند که بزودی تکذیبیه گسترده ای در این رابطه منتشر خواهند کرد.»

این در حالی است که حسین کروبی به خبرنگار ایرنا گفته بود: «حسین کروبی فرزند مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی با رد در حصر بودن میرحسین موسوی گفت: نباید به ملت دروغ گفت و در واقع او شهامت حضور در راهپیمایی 13آبان را نداشت.

حسین کروبی در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد: ما اطلاع کافی داریم که میرحسین موسوی در حصر نبوده است و تنها نیروی انتظامی در اطراف فرهنگستان هنر حضور داشته است اما حصری در کار نبوده است.

وی ادامه داد: به هر حال هر فردی از ویژگی های خاصی برخوردار است و نباید ترس و نداشتن شهامت را با بیان ادله غیرمنطقی استتار کرد.

حسین کروبی گفت: چگونه پدر من می تواند در راهپیمایی حضور پیدا کند و حصری هم در کار نبود اما آقای موسوی همیشه در زمان راهپیمایی در حصر هستند؟

وی در خاتمه تاکید کرد: نباید به ملت دروغ گفت به هر حال این نوع عملکردها به روحیات اخلاقی هر فردی بستگی دارد.»

اگرچه طرح ادعاهای رنگارنگ از سوی کروبی و خاندانش و پس گرفتن لحظه‌ای آن‌ها قابل درک است اما در صورت اصرار حسین کروبی بر اتهام‌زنی به خبرگزاری جمهوری اسلامی و شهامت نداشتن درخصوص دفاع از اظهارات خود در مقابل فشارهای احتمالی همفکرانش، ایرنا فایل صوتی اظهارات وی را منتشر خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top