تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/03/01 - 23:13
کد خبر: 313038

دعوت تشکل‌های دانشجویی لرستان از نماینده پلدختر برای حضور در دانشگاه

تشکل‌های دانشجویی استان لرستان در نامه‌ای از نماینده مردم پلدختر خواستند برای پاسخگویی در خصوص بی‌کفایتی فرماندار در روز‌های آینده در دانشگاه لرستان حضور یابد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تشکل‌های دانشجویی استان لرستان در اعتراض نسبت به عدم همراهی فرماندار و نماینده این شهر در حادثه سیل  با مردم، بیانیه‌ای خطاب به کاظمی، نماینده پلدختر صادر و اعلام کردند: نماینده مردم پلدختر؛ هم مسئولان و هم مردم و افکار عمومی استان، شما را به خاطر منافع پست سیاسی و سیاسی بازی‌های چندش آور، با سوء استفاده از اختیارات نمایندگی و فشار به دولتی ها، تنها عامل بقای فرماندار در جایگاهش علیرغم همه ناکارآمدی اش در شرایط بحرانی کنونی می‌دانند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در قصه سیل، مردم پلدختر از همان روز‌های اول که علیرغم پیش بینی‌ها و اعلام هشدار به مردم، از ایجاد حداقل شرایط ممکن، یعنی زدن کمپ‌ها دریغ شد. تا به امروز که شرایط حداقلی زندگی هنوز فراهم نشده است، مسئولان اجرایی استان عملکرد ضعیفی از خود بروز داده اند.

حدود ۵۰ روز از سیل ویرانگر پلدختر می‌گذرد؛ شرایط امداد رسانی و رسیدگی به مردم آسیب دیده پلدختر وضعیت بسیار نگران کننده‌ای دارد. بیم آن می‌رود با توجه به روند کند ساخت و ساز‌ها و عدم تخصیص بودجه کافی برای شروع، حل معضلات عدیده مردم مظلوم پلدخترو روند عادی شدن زندگی آن‌ها که به کلی مختل شده است، تا مدت‌های طولانی فراهم نشود.

در چنین شرایط اسف باری، فرماندار پلدختر از همان روز‌های اول سیل، به سبب ناکارآمدیش به منفورترین شخصیت‌ها بین اهالی پلدختر تبدیل شد. بی کفایتی اظهر من الشمس فرماندار، پس از ۵۰ روز داد همه مردم آسیب دیده پلدختر را درآورده است. به گواه بسیاری از مسئولان استان، حتی استاندار هم در هفته‌های اول سیل در پی تغییر او بوده است، اما تنها مانع این امر، وجود سیاسی بازی‌هایی در بدنه مدیران شهرستان ذکر می‌شود.

به هیچ وجه قابل هضم نیست، در اوج درد‌های مردم آسیب دیده پلدختر، مسئولان بی کفایت که به خاطر کم کاری هایشان باید محاکمه شون،د به دلیل سیاسی بازی‌های کثیف حتی امکان تغییرشان نباشد. نماینده مردم پلدختر؛ هم مسئولان و هم مردم و افکار عمومی استان شما را به خاطر منافع پست سیاسی و سیاسی بازی‌های چندش آور، با سوء استفاده از اختیارات نمایندگی و فشار به دولتی ها، تنها عامل بقای فرماندار در جایگاهش علیرغم همه ناکارآمدی اش در شرایط بحرانی کنونی می‌دانند.

مطالبه قاطع جنبش دانشجویی استان ضمن اظهار تاسف بسیار از وقوع چنین مسائلی در شرایط غم انگیز مردم پلدختر این است، جنابعالی باید در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به صورت مبسوط پاسخگوی موضوعات مطروحه در جریان فرمانداری پلدختر و عملکرد عالی جنابتان در ۵۰ روز گذشته، جهت کاهش آلام و درد‌های مردم پلدختر به عنوان نماینده مردم مظلوم، اما پر عزت پلدختر باشید.

جنبش دانشجویی آمادگی ایجاد بستر لازم جهت برگزاری این جلسه برای پاسخگویی جنابعالی را طی روز‌های آینده در دانشگاه لرستان دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top