تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/03/07 - 18:37
کد خبر: 313731

اعلام نتایج انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی

نتایج نهایی انتخابات شورای صنفی دانشجویان و دستیاران تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، امیرحسین حکیمیان مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر کمیته اجرایی انتخابات با اعلام این خبر افزود: در این دوره ۱۶۰ نفر از دانشجویان آمادگی خود را برای کاندیداتوری انتخابات شورای صنفی در دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها اعلام و در سامانه ثبت نام کردند که در نهایت ۱۱۳ نفر در این رقابت شرکت کردند.

وی افزود: این انتخابات ۲۵ اردیبشهت ماه در ۲۰ حوزه انتخابیه؛ دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها با مشارکت ۲ هزار و ۲۷ نفر برگزار شد. انتخابات در ۳ دانشکده و ۹ خوابگاه به دلیل برابری یا کمتر بودن کاندیداها از اعضای شورای صنفی برگزار نشد و در ۳ خوابگاه نیز شورای صنفی سال قبل به دلیل تعیین تکلیف خوابگاه ابقاء شدند.

حکیمیان اظهار داشت: در ۳ دانشکده توانبخشی، تغذیه و صنایع غذایی و داروسازی بر اساس تبصره ۲ بند ۸ ماده ۲ دستورالعمل اجرایی آئین نامه شورای صنفی دانشجویان انتخابات برگزار نشد و برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی صندوق سیار تدارک دیده شد. همچنین در دانشکده داروسازی به دلیل همجواری با دانشکده پرستاری مامایی آرای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشکده همجوار اخذ شد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اقدامات انجام شده تاکید کرد: فرآیند انتخابات همچون سال قبل براساس آئین نامه و دستورالعمل اجرایی انجام شد، علاوه بر آن تبلیغات فیزیکی نیز به منظور اطلاع رسانی پرستاران، کارورزان، کارآموزان و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی به بیمارستان‌ها نیز ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد: در نشست اعضای کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اجماع نظر اعضا، ضمن تأیید صحت فرایند انتخابات و آرای اعلامی از سوی کمیته اجرایی انتخابات، با شروع فعالیت شوراهای صنفی دانشجویان واحدها مطابق با بند ۱ تبصره ۲ ماده ۳ آئین نامه شورای صنفی موافقت صورت گرفت.

حکیمیان اظهار داشت: منتخبان هر واحد در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه و انتخاب دبیر شورای صنفی واحد اقدام کرده و طی صورتجلسه ای رسمی از طریق معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشکده‌ها و سرپرستان خوابگاه‌ها به این مدیریت ارسال کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top