تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/03/16 - 18:20
کد خبر: 314711

پیشنهادات ویژه «خبرنامه دانشجویان ایران»؛

معرفی ۵ مچ‌بند هوشمند دانشجویی زیر ۴۰۰ هزار تومان +جدول

معرفی ۵ مچ‌بند هوشمند دانشجویی زیر ۴۰۰ هزار تومان +جدول

گجت یا ابزارک به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند و گجت های پوشیدنی بخشی از این تعریف است با این تفاوت که این ابزار به بدن متصل و یا پوشیده می شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گجت های پوشیدنی این روزها بازار خوبی برای خود به خصوص در بین دانشجویان ایجاد کرده است، بالا بودن هزینه خرید گوشی های هوشمند، راحت بودن کار، تنوع ویژگی ها با آنها و پایین بودن قیمت گجت ها شاید از عمده دلایل علاقه جوانان و دانشجویان به استفاده از آنها باشد.

به طور کلی گجت یا ابزارک به وسایل الکترونیکی یا مکانیکی کوچکی گفته می شود که برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند و به آسانتر شدن زندگی کمک می کنند و گجت های پوشیدنی بخشی از این تعریف است با این تفاوت که این ابزار به بدن متصل و یا پوشیده می شود. مچ بندهای هوشمند یکی از این گجت ها است که در ادامه به پنج مدل پرفروش آنها که با قیمت زیر 400 هزار تومان در بازار موجود می باشد اشاره شده است.

1-  مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3/ قیمت 300 هزار تومان
شیائومی بعد از موفقیت های خود در ارائه محصولات با کیفیت در سالهای اخیر، باز هم تابستان سال 2018 رابا ارائه محصول باکیفیت دیگری آغاز کرد. محصولی که شیائومی ارائه کرده است مدل 3 دستبد های هوشمند و سلامت خود می باشد .بدین ترتیب Xiaomi Mi Band 3 وارد بازار جهانی شده است. پیش از هر چیز این نوید را می شود داد که دستبند سلامتی Xiaomi Mi Band 3 نسبت به نمونه قبلی خود یعنی Mi Band 2 بسیار پیشرفت کرده است. هم در ظاهر و هم در امکانات  Xiaomi Mi Band 3 شاهد تغییرات جذاب می باشیم.

مشخصات توضیح
نوع کاربرد  روزمره، ورزشی
مقاوم در برابر آب
حسگرها  شمارشگر ضربان قلب
قابلیت‌ها

 مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی، پاسخ یا رد تماس دریافتی، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی مسافت طی شده، ذخیره‌ی مسیر طی شده، پایش وضعیت خواب، پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های هوازی، هشدار عدم تحرک

2-  مچ بند هوشمند مدل M2/ قیمت 70 هزار تومان
 دستبند هوشمند «M2» با صفحه نمایش بیضی شکل 0.42 اینچی و بدنه سبک و بند بسیار راحت  و نرم و باکیفیت و قابل مچ شدن با هر اندازه مچی می باشد. از طریق ساعت تمام نوتیفیکشن های تماس و پیامک را با ویبره اعلام می کنند ولی امکان پاسخدهی و رد تماس وجود ندارد. به طور اتوماتیک ضربان قلب اندازه گیری شده و در در زمانی که ضربان قلب بیشتر یا کمتر از میزان نرمال باشد ، الارم می‌دهد و در هر لحظه امکان نمایش تعداد ضربان قلب وجود دارد همچنین از طریق ساعت پایش کیفیت خواب یعنی  زمان خواب سبک و عمیق و زمان بیدار شدن به طور اتوماتیک از طریق اپلیکشن تلفن همراه هوشمند ثبت می شود شمارش تعداد گام‌های پیموده شده و مسافت طی‌شده همچنین میزان کالری سوازنده شده توسط G سنسور ثبت شده و در حافظه اپلیکشن باقی مانده تا  علاوه بر تجزیه تحلیل روزانه، برآورد یک هفته ای از ورزش و فیتنس خود نیز داشته باشیم.

مشخصات توضیح
نوع کاربرد  روزمره، ورزشی
نوع صفحه نمایش OLED
سازگاری با  اندروید5 به بالا و IOS 8 به بالا
حسگرها  شمارشگر ضربان قلب، شتاب‌سنج، ارتفاع‌سنج

3- ساعت هوشمند هوآوی مدل Huawei honor band 3/ قیمت: 255 هزار تومان
ساعت هوشمند "honor 3" یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیاز های امروزی ساخته شرکت "هوآوی" است که یکی از پیشتازان صنعت تکنولوژی است . نکته قابل توجه در مورد این ساعت هوشمند آن است که بدلیل پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلانات از برنامه های مختلف بسیار مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است . شرکت هوآوی در ساخت این ساعت هوشمند حساسیت های ویژه ای جهت رقابت با محصولات مشابه به خرج داده است که از جمله آن ها می توان به حسگر شمارش ضربان قلب آن اشاره نمود که از تکنولوژی پیشرفته M4 core به عنوان هسته مرکزی استفاده می نماید که از الگوریتم شناور خاصی پیروی می کند تا حتی شمارش یک تپش قلب شمارا از دست ندهد. از جمله کارهای دیگر این ساعت می توان به خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری زیر سطح آب اشاره نمود هم چنین قابلیت پایش خواب، نمایش اعلانات شبکه های اجنماعی، نمایش زمان، نماشی کالری سوزانده شده، پاسخ یا رد تماس و بسیاری از قابلیت های دیگر که زندگی شمارا هوشمند می سازد.

مشخصات توصیح
نوع کاربری  ورزشی، رسمی، روزمره
نوع صفحه نمایش اصلی PMOLED
سیستم عامل  iOS , اندروید
قابلیت های ویژه  پشتیبانی از زبان فارسی در نمایش پیام ها و اعلانات

4-  مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 3 Global/ قیمت: 300 هزار تومان

مشخصات توضیح
نوع کاربرد ورزشی
GPS ندارد
مقاوم در برابر آب
قابلیت‌ها  اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی، محاسبه‌ی کالری مصرف شده

5-  مچ بند هوشمند آنر مدل Band4/ قیمت: 400 هزار تومان
مچ‌بند هوشمند «Band4» یک گجت پوشیدنی شیک با طراحی جدید و متناسب با نیازهای امروزی است که از سوی برند «آنر» (HONOR) به بازار عرضه شده است. حسگر شمارش ضربان قلب از ویژگی‌های این محصول است. ازجمله ویژگی‌های این ساعت می‌توان به خاصیت ضد آب بودن آن تا عمق 50 متری اشاره کرد. هم‌چنین قابلیت پایش خواب، نمایش اعلانات شبکه‌های اجتماعی، نمایش زمان، نمایش کالری سوزانده شده ، پاسخ یا رد تماس هم در این محصول وجود دارند. از دیگر قابلیت‌های خاص این مچ‌بند هوشمند می‌توان به باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری 100 میلی‌آمپری آن اشاره کرد که تنها با یک‌بار شارژ کامل می‌توانید از آن به مدت 17 روز بدون نیاز به شارژ مجدد استفاده کنید. این مچ‌بند هوشمند با گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و IOS سازگار است. مچ‌بند هوشمند Band4 قابلیت شمارش گام و مانیتور خواب دارد و نوتیفیکشن‌ها را نمایش می‌دهد.

مشخصات توضیح
نوع کاربرد  روزمره، ورزشی
نوع صفحه نمایش AMOLED
سازگاری با  گوشی و تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS
قابلیت‌ها

 اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی، نمایش پیام‌های متنی، مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی، پاسخ یا رد تماس دریافتی، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ی مسافت طی شده، محاسبه‌ی کالری مصرف شده، پایش وضعیت خواب، هشدار عدم تحرک

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
دیدار کارگران با رهبر انقلاب
ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top