تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/03/20 - 20:10
کد خبر: 315206

واکنش فعال دانشجویی به دستگیری لیدر گروه شیطان‌پرستی در آمل

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل گفت: یک روز بعد از عید فطر، لیدرهای اصلی گروه ۲۰۰ نفره شیطان‌پرستی که با برگزاری برنامه‌ای در جنگل‌های آمل دور هم جمع شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عزیززاده گرجی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون دستگیری ۱۰ لیدر گروه گردشگری شیطان پرستی در جنگل‌های آمل گفت: درست یک روز بعد از عید فطر گروهی با بیش از ۲۰۰ نفر  شیطان پرست،  در جنگل‌های آمل گرد هم آمدند. این افراد تمام جوانب کار را برای برگزاری این دورهمی سنجیدند، به طوریکه تیم شناسایی و دوربین‌های مدار بسته برای جلوگیری از ورود افراد ناشناس به مکانی که از قبل تعبیه شده بود، فراهم کردند و افراد عادی اجازه ورود به آن منطقه جنگلی حفاظت شده را نداشتند.

به گفته عزیززاده؛ کمی پس از برگزاری این مراسم در جنگل های آمل، مراجع امنیتی به این مساله ورود کرده و توانستند ۱۰ لیدر اصلی این گروه شیطان پرستی را دستگیر کنند. این اتفاق سابقا در بابل روی داده بود، اما به این وسعت نبود و در گروه‌های کوچک‌تر دیده شده بود.  

او از عدم اجازه رسانه‌ای کردن این اتفاق تا امروز گفت و افزود: از امروز با رسانه‌ای کردن این موضوع، به مطالبه‌گری از مسئولین و نهاد‌های زیربط خواهیم پرداخت، اما طرف اصلی صحبت و مطالبه ما در این قضیه، میراث فرهنگی و گردشگری است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل در ادامه به درصد بالای این ناهنجاری‌ها در سطح استان مازندران اشاره کرد و افزود: این نمونه و ماجرای سد لفور، یک صدم از فعالیت‌های هنجارشکنانه ای است که توسط گروه‌ها و تور‌های گردشگری دارای مجوز در استان مازندران انجام می‌گیرد. حرف ما این است که چه کسی به این گروه‌ها اجازه و مجوز فعالیت می‌دهد. چرا هیچ شخص و نهادی روی عملکرد آن‌ها نظارت جدی و پیگیری ندارد.

وی  افزود: اگر ساحل دریا در محمود آباد و بابلسر را مشاهده کنیم، می‌بینیم که وضعیت اسفبارتر از این جریانات وجود دارد؛ چرا تا کنون نهادی را در این زمینه ایجاد نکرده اند تا  بتواند جلوی این موارد را بگیرند؟! مازندران یک شهر مسافرپذیر و توریستی بوده و چنانچه این اتفاقات بدون برخورد جدی از سوی مسئولین ادامه پیدا کند، در آینده و بخصوص در فصل تابستان شاهد وضعیت وخیم‌تر و بدتری خواهیم بود.

عزیززاده در خصوص فرد یا حزبی که این گروه و گروه‌های هنجارشکن و متخلف را هدایت می‌کند، گفت: هنوز مشخص نشده است که این گروه‌ها از کجا حمایت می‌شدند. پرونده این اتفاق تشکیل شده است و دادستانی پیگیر موضوع است و نتیجه در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل خاطرنشان کرد: خوشبختانه مطالبه‌گری‌های گروه های دانشجویی در خصوص این ناهنجاری‌ها آغاز و فراگیر شده و امروز پس از گذشت چند روز از شروع مطالبه گری، شاهد همراهی دانشجویان و فعالین فرهنگی_مجازی در سطح کشور بوده ایم.

به گفته عزیززاده؛ قرار است که شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در این خصوص با امام جمعه شهرستان بابل و دادستان استان مازندران نیز دیداری داشته باشند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خزعلی: ۶۰هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند
کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +فیلم
زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top