تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/03/21 - 12:54
کد خبر: 315316

توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با بیان مقاومت و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات است، گفت: دانشجویان بسیجی با صراحت اعلام می‌کنند با هر نوع وادادگی و زدن چوب حراج به سرمایه‌های کشور مخالف هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی طلوعی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نشست خبری که صبح امروز با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ تهران با عنوان « « تبیین اتفاقات دیپلماتیک اخیر و مسائل مهم کشور» در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار ‌شد، گفت: امروز مجددا در فضای سیاسی کشور صدایی به گوش می‌رسد که در پی برقراری رابطه با غرب و مذاکره مجدد است.

وی ادامه داد: آنهایی که علیرغم هشدار دلسوزان انقلاب، سرمایه‌های کشور را حراج گذاشتند متاسافانه امروز در پی آزمودن تجربه تلخ گذشته خود هستند و می‌خواهند از سوراخی که قبلا گزیده شده‌اند، مجددا هم گزیده شوند.

طلوعی یادآور شد: امریکا امروز دست به دامان خیلی‌ها شده تا دوباره بتواند ایران را پای میزمذاکره بکشاند، برخی دولتمردان داخلی هم بعضا با دادن آدرس غلط در پی مذاکره مجدد هستند.

این فعال دانشجویی گفت: ما دانشجویان بسیجی با صراحت اعلام می‌کنیم با هر نوع وادادگی و زدن چوب حراج به سرمایه‌های کشور مخالف هستیم و تاکید می‌کنیم مقاومت و تکیه بر توان داخلی راه حل مشکلات است و دولتمردان باید به این راه بازگرداند.

وی گفت: راه حل مشکلات کشور این است که دولتمردان با استفاده از ظرفیت‌های عظیم کشور و نیرو و توان داخلی به حل مشکلات بپردازند و امیدواریم مسئولان ما هرچه زودتر به این مسئله توجه جدی کنند.

طلوعی در ادامه با اشاره به حضور مسئولانی از آلمان و ژاپن در تهران گفت: در گذشته برخی پیشرفت ژاپن و آلمان را مثال می‌زدند و می‌گفتند چون آنها نیروی نظامی ندارند پیشرفت کرده‌اند! حال شاهد حضور مسئولان این دو کشور به ایران هستیم. ما اگر موشک و قدرت نظامی داریم برای دفا از کشور و مردم است و با کسی سرجنگ نداریم، ما هیچ وقت اجازه نمی‌دهیم ایران زیر سلطه بیگانگان برود و به هیچ وجه توان دفاعی ما قابل مذاکره نیست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top