تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/03/22 - 11:18
کد خبر: 315461

امیدوارم کاروان ایران عملکرد خوبی در یونیورسیاد داشته باشد

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: کاروان ایران در سی امین دوره یونیورسیاد جهانی در ۴ رشته حضور خواهد داشت و امیدوارم کاروان کیفی کشورمان عملکرد مناسبی داشته باشد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از وزارت علوم نشست کادر فنی و سرپرستان تیم‌های اعزامی در فاصله ۲۲ روز مانده تا آغاز سی‌امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان ۲۰۱۹ در ایتالیا، با حضور مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد.

صدیقی در این نشست با قدردانی از زحمات کادر‌های فنی و سرپرستان تیم‌های اعزامی گفت: دوستان فدراسیون دانشگاهی زحمات زیادی کشیدند و برنامه‌ریزی خوبی برای حضور موفق در یونیورسیاد داشتند. در دو دوره قبل نتایج خوب و به یادماندنی داشتیم و رتبه‌های خوب جهانی به دست آمد و امیدوارم در این دوره نیز نتیجه خوبی حاصل شود.

وی افزود: امسال شرایط کمی متفاوت است چرا که در دوره‌های قبل در ۸ رشته اعزام داشتیم، اما امسال به ۴ رشته کاهش داشته و کاروان کیفی عازم مسابقات می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر توجه به ورزش بانوان گفت: به غیر از والیبال در رشته‌های اعزامی دیگر تقریباً تعداد دختران و پسران یکسان است و این نشان‌دهنده توجه ویژه به ورزش دانشجویی دختران است.

وی با اشاره به شرایط سخت مالی خاطرنشان کرد: در این شرایط خاص محدودیت‌های مالی را کاملاً احساس می‌کنیم و با مشکلات زیادی مواجه شده‌ایم، اما با حمایت‌های صورت گرفته تیم اعزامی ایران به یونیورسیاد مشکلی نخواهد داشت.

صدیقی با تاکید بر لزوم رعایت نظم و انضباط و اخلاقیات تیم‌های اعزامی ایران به یونیورسیاد گفت: باید از روز‌های باقیمانده تا اعزام به بهترین شکل برای آماده‌سازی تیم‌ها استفاده کنیم تا ان‌شاالله بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید.

به گفته وی، این امکان که همه پتانسیل ورزش دانشگاهی بتوانند خود را نشان بدهند فراهم شد و قطعاً کسب نتیجه خوب دریونیورسیاد باعث افزایش انگیزه و تلاش تمامی دانشجویان برای فعالیت جدی در ورزش خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: امیدوارم حضور آبرومندانه‌ای در این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم. برای همه ورزشکاران اعزامی ایران آرزوی موفقیت دارم و از آن‌ها می‌خواهم برای کسب بهترین نتیجه همه تلاش خود را به کار گیرند.

محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به ارائه گزارشی از نحوه برنامه‌ریزی و اعزام تیم‌های ایران به ایتالیا محل برگزاری سی‌امین دوره بازی‌های یونیورسیاد پرداخت.

وی افزود: همه ورزشکاران، مربیان و سرپرستان زحمات زیادی برای کسب نتیجه کشیده‌اند. با این هزینه‌های سرسام‌آور تلاش زیادی برای اعزام کاروان ایران صورت گرفت و با توجه به تجربه و انگیزه بالای نفرات اعزامی در رشته‌های مختلف ورزشی امیدوارم بهترین نتیجه ممکن به دست بیاید.

در ادامه مربیان و سرپرستان تیم‌های اعزامی در ۴ رشته تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو و والیبال، درباره وضعیت تیم‌های خود، سطح فنی رقابت‌ها و احتمال موفقیت تیم‌های ایران به ارائه گزارش پرداختند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top