تاریخ انتشار: جمعه 1398/03/24 - 22:30
کد خبر: 315677

مطالبه‌گری دانشجویان لرستانی به عزل فرماندار پلدختر منتهی شد

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان گفت: دانشجویان مطالبه‌گر لرستانی در کمتر از ۱۰ روز توانستند خواسته مردم سیل‌زده پلدختر را محقق کنند و استاندار لرستان، فرماندار این شهرستان را عزل کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص عزل فرماندار پلدختر گفت: با گذشت حدود دو ماه از وقوع سیل در شهرستان پلدختر، مدیریت ارشد این شهرستان (فرماندار) به وعده هایشان در زمینه کمک رسانی و امدادرسانی به سیل زدگان عمل نکرد و همین موضوع باعث نارضایتی مردم و دانشجویان از وضع موجود شده بود. در همین راستا دانشجویان انقلابی و بخصوص قرارگاه شهید احمدی روشن استان لرستان جریان مطالبه گری دانشجویی را به راه انداختند تا فریاد مردم مظلوم سیل زده را به گوش مسئولین استانی برسانند.

شرفی افزود: دانشجویان مطالبه گر در همین راستا از معاون عمرانی استانداری لرستان دعوت به عمل آوردند تا در دانشگاه لرستان حضور پیدا کنند و در جمع دانشجویان حاضر شوند، اما وی این دعوت را نپذیرفت. مجددا دانشجویان از این مقام مسئول دعوت کردند تا به دانشگاه بیایند و در جمع دانشجویان و اساتید در نشست مطالبه گرانه حضور پیدا کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان اضافه کرد: در نهایت، معاون عمرانی استانداری لرستان در دانشگاه لرستان حضور پیدا کرد و پاسخگوی دانشجویان مطالبه گر شد. در ادامه همین مطالبه گری ها، همایش سیل لرستان با عنوان «چالش‌ها و فرصت ها» در دانشگاه آزاد خرم آباد به همت دانشجویان انقلابی برگزار شد و در این همایش دانشجویان در حضور معاون عمرانی استاندار به نقد عملکرد دولت و مسئولین استانی و نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی پرداختند.

وی ادامه داد: دانشجویان مطالبه گر لرستانی با ادامه این روند و در جریان مطالبه گری‌ها توانستند خواسته مردم سیل زده پلدختر را محقق کنند و در نهایت اوایل خردادماه بود که استاندار، دستور عزل چند نفر از مسئولین استانی از جمله فرماندار پلدختر را صادر کرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان با بیان اینکه دانشجویان مطالبه گر لرستان در کمتر از ۱۰ روز توانستند خواسته مردم سیل زده پلدختر را محقق کنند، اظهار کرد: عزل فرماندار پلدختر نشانگر این بود که دانشجویان مطالبه گر که دغدغه مردم را دارند، می‌توانند با همراهی یکدیگر و در مدت زمانی کوتاهی مسئولین ناکارآمد را به سزای بی مسئولیتی‌هایشان برسانند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top