تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/03/26 - 12:56
کد خبر: 315840

چگونه دیابت را درمان کنیم؟

درمان گیاهی دیابت ، اگر چه در طب نوین توصیه نشده است ، با این حال تجربه ثابت کرده است که یکی از بهترین و موثر ترین روش ها در درمان قطعی دیابت است. البته باز هم خاطر نشان می شود که همه این مراحل می بایستی زیر نظر پزشک متخصص و با انجام آزمایش های متعدد در خلال درمان صورت بپذیرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: درمان دیابت در دنیای امروز که سرشار از بیماری های ناشی از تغذیه ناسالم و عدم تحرک افراد در جامعه است، کاری بس دشوار و گاها دور از انتظار است. همانطور که در سالهای اخیر ملاحظه می کنیم ، بیماری های سالهای اخیر در حال رشد چشمگیری هستند. این نوع بیماری ها که اکثرا ناشی از عدم فعالیت های بدنی و کمبود تحرک در افراد است ، اکثرا قابل پیشگیری هستند. اما متاسفانه عادت غلطی که در جامعه ما وجود دارد این است که تا مشکلی پیش نیاید به فکر حل کردن آن نیستیم. دیابت هم که یکی از بیماری های مهم قرن اخیر است ، از این امر مستثنی نیست. متاسفانه افراد تا زمانی که به این بیماری بی رحم مبتلا نشده اند به فکر پیشگیری نیستند و برنامه غذایی و فعالیت های بدنی خود را تنظیم نمی کنند.

آیا دیابت درمان قطعی دارد؟
درمان قطعی دیابت
اصطلاحی است که در سال های اخیر پس از مبتلا شدن طیف وسیعی از جامعه به این بیماری جانکاه با آن مواجه هستیم. بسیاری از شرکت ها و موسسات به دنبال این قضیه هستند که درمانی قطعی برای این مریضی پیدا کنند. از آنجا که دیابت یک بیماری مزمن است ، کمک خود فرد و استفاده از رهنمود های پزشک معالج در کنار این گونه درمان ها اهمیت بسیار بیشتری دارد.

چگونه دیابت را درمان کنیم؟

چندین سال است که موسسات پزشکی و درمانی برای خدمت بیشتر به جامعه می کوشند که فرمول های جدیدی برای این درمان کشف نمایند. خیلی از این شرکت ها و موسسات نیز در کارشان موفق شده اند. با این حال بهعلت عدم همکاری بیمار در امر معالجه و عدم پیگیری های بعدی وی متاسفانه بیماری دوباره عود کرده و برمی گردد.

توجه به نکته مهم در طول درمان دیابت
جا دارد که توصیه مهمی را در ارتباط با درمان قطعی دیابت از قلم نیندازیم. در واقع اگر چه درمان قطعی دیابت به کمک فرمول های گیاهی و ارگانیک بسیاری از موسسات و مراکز پزشکی امکان پذیر شده است ، با این حال حتما می بایست کلیه مراحل زیر نظر پزشک معالج انجام شود. استفاده از نظریات و گذراندن مراحل درمان زیر نظر یک متخصص و یا فوق تخصص غدد در کنار درمان های اینگونه موسسات الزامی است. چرا که کم کردن و یا قطع کردن دارو و همچنین درمان خود سرانه با اکتفا کردن به این درمان ها ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به بدن بیمار وارد نماید.

آیا طب سنتی می تواند کلید درمان دیابت باشد؟
درمان گیاهی دیابت در طب سنتی یکی از پرطرفدار ترین روش های درمانی در سالهای اخیر است. اکثر بیماران تمایل دارند که به شیوه هایی که کمترین خسارت و عوارض جانبی را دارد به درمان خود بپردازند. این گونه روش ها در طب سنتی ایران زمین که سرشار از دانش پزشکی سنتی و طب اسلامی است ، کم نیست.

چگونه دیابت را درمان کنیم؟

پزشکان سنتی در طب ایرانی و اسلامی شیوه های قابلی را در این رابطه برای درمان بیماران استفاده نموده اند . از این شیوه ها می توان به استفاده از زالو درمانی در زخم پای دیابتی تا تجویز قارچ های گانودرما و شربت کامبوجیا و ... اشاره نمود . لازم به ذکر است که ممکن است هر شیوه ای بر روی یک بیمار خاص جواب داده و بر روی دیگری اثر بخش نباشد. بنا بر این نمیتوان یک روش خاص را برای همه بیماران دیابتی تجویز نمود.

درمان گیاهی دیابت ، اگر چه در طب نوین توصیه نشده است ، با این حال تجربه ثابت کرده است که یکی از بهترین و موثر ترین روش ها در درمان قطعی دیابت است. البته باز هم خاطر نشان می شود که همه این مراحل می بایستی زیر نظر پزشک متخصص و با انجام آزمایش های متعدد در خلال درمان صورت بپذیرد.

درمان فوری دیابت
گاهی بیماران به علت استرس و اضطراب ناشی از بیماری خواهان درمان سریع دیابت  هستند. مسلما در درمان هیچ نوع بیماری نباید عجله نمود و به خود استرس وارد کرد. اما با این حال روش های جدیدی در علم پزشکی سنتی کشف شده است که به درمان سریع بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت می انجامد. با این حال همانطور که اشاره نمودیم می بایست این نوع درمان ها مکمل درمان های نوین دیابت شوند.

اصولا یکی از عناصری که باعث عدم رغبت پزشکان طب نوین با سنتی شده است ، گاها به خود محوری طبیبان سنتی برمی گردد . به این معنا که گاها عده معدودی از طبیبان طب سنتی هستند که نه تنها به دانش های روز علم پزشکی اعتقاد ندارند ، بلکه گاها آنها را سرزنش کرده و زیر سوال می برند. در درمان دیابت هم عده ای از اطبا سنتی هستند که به انتقاد از علومی می پردازند که در دنیا به اثبات رسیده است.

چگونه دیابت را درمان کنیم؟

مسلما این موضوع به ضرر طب سنتی تمام می شود. چرا که دنیا رو به پیشرفت است. توصیه اکید ما این است که اگر به درمان قطعی و سریع دیابت فکر می کنید می بایست این روش ها را با یکدیگر تجمیع نمایید با به نتیجه قابل قبول خود برسید.

معرفی سایت درمان دیابت
سایت علمی پژوهشی درمان دیابت با آدرس  diabeticdiets.org چندین سال است که به تحقیقات پیرامون درمان قطعی دیابت می پردازد. در این پایگاه اینترنتی جدید ترین و قوی ترین شیوه های درمان قطعی دیابت زیر نظر جمعی از پزشکان طب نوین و سنتی مورد آزمایش قرار گرفته است. شما عزیزان می توانید با مر اجعه به این پایگاه از مطالب علمی و مقالات تخصصی که پیرامون این بیماری از منابع بروز و معتبر دنیا جمع آوری می شود ، بهره مند شوید و با جدید ترین روش های درمان قطعی و گیاهی دیابت آشنا شوید .

منبع : diabeticdiets.org

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top